Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen van sieraden - HELLUP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograferen van sieraden - HELLUP



    Hallo beste fotografen!!! Ik heb help nodig. Ik moet sieraden fotograferen. En ik heb dit nog nooit echt gedaan. Dus ik weet niet zo goed hoe ik het aan moet pakken. Ik hoor dingen over een white box... En normaal doe ik fotografie met modellen. En ik dacht jeetje misschien gaat dit qua belichting en techniek weer heel anders.

    Als jullie tips hebben of suggesties, please let me know!!!

    Thanks alvast,

    The EYE!

  • #2
    Re: Fotograferen van sieraden - HELLUP

    Kan iemand mij enkele tips geven ivm het fotograferen van juwelen, (welk licht, achtergrond, e.d.) ben in het bezit van een 300D, alvast bedankt!!!!!!
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Fotograferen van sieraden - HELLUP

      Eén tip: de mini studio van Rupselkopke: KLIK!

      Op zes minuten twee dikke tips, da's niet slecht.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Fotograferen van sieraden - HELLUP

        Hahaha, u heeft gelijk, in 6 minuten, twee geweldige tips!!!!

        Comment


        • #5
          Re: Fotograferen van sieraden - HELLUP

          Ik heb het eens gedaan, en ik heb toen een constructie gemaakt en zuiver van boven uit belicht met een softbox, de achtergrond was een stuk zwart fluweel.

          Het is een beetje improviseren soms, maar is niet echt moeilijk hoor!
          Belangrijk en onmisbaar is een statief en een camera met macrolens.
          Ook de nodige hulpmiddelen voor de presentatie van de juwelen zoals een buste voor hangers en plaatjes en toestanden voor het presenteren van ringen en oorbellen zijn nuttige spullen op dat moment.

          In Raw werken blijft steeds een aanrader!

          Succes nog !, Regards,

          Jeff C
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X