Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS3 120-250 gb slim

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS3 120-250 gb slim

    ik ga mij sowieso een van deze weken een ps3 gaan halen.
    nu heb je dus 2 versies :
    -120 gb
    -250 gb (met game(s) ofzo bij)
    is dit extra geheugen echt nodig?
    het is grotendeels voor games en wat fotos. misschien wat videos.
    maar geen muziek enzo : heb ipod 80 gb dus.
    bedankt alvast grtz ken

  • #2
    Re: PS3 120-250 gb slim

    Hangt er van af of je veel games/addons/expansions/etc. per D2D gaat aanschaffen op je PS3, want dan tellen de gigs er natuurlijk snel bij. Als je er dan nog wat films op zet, zit je vrij snel aan je limiet.
    Het is echter mogelijk om een externe HDD te formateren voor gebruik met een PS3 via een USB aansluiting. Latere uitbreiding is dus geen probleem.
    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

    Comment


    • #3
      Re: PS3 120-250 gb slim

      Ik heb nog een oudere met 80 gig en nog geen problemen mee gehad eigenlijk.

      Films en muziek staan op een network share (NAS) waar een uPNP server op draait.
      dus die worden gewoon via het netwerk gestreamed.
      Photo's haalt die gewoon van mijn mac uit aperture dus vakantie foto's laten zien aan visite kan gewoon vanuit de luie zetel !
      Werkt heel goed maar probeer het niet via wifi want dat zal te traag zijn.

      Je kan ook altijd de disk in je PS3 vervangen, is redelijk simpel en is geen probleem voor de garantie.
      De handleiding daarvoor kan je gewoon op de website van sony vinden.
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment


      • #4
        Re: PS3 120-250 gb slim

        ik heb nu al een tijdje de 250Gb en ik denk dat ik nooit in de problemen ga komen hoor

        Comment


        • #5
          Re: PS3 120-250 gb slim

          Hoi,

          Heb hier al ruime tijd 80gb, zolang je games op schijfjes in de winkel koopt, en ze niet download uit de playstation store, kom je hier ruimschoots mee toe. Films e.d. kan je inderdaad zoals reeds gezegd best streamen.

          Y.

          Comment


          • #6
            Re: PS3 120-250 gb slim

            hier ook de eerste 80gb versie.
            als je neut van plan bent muziek en films op te plaatsen kom je toe met 120 gb.
            als je games niet meer speelt of verkoopt wis steeds uw game data (is meestal een 4à5 gig)

            anders een ferme spelconsole en blue-ray is natuurlijk mooi meegenomen voor die prijs.
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: PS3 120-250 gb slim

              Of het nu gaat over PC/Mac, een SD-kaartje in je fototoestel of GSM, of een spelconsole : opslagruimte kom je altijd tekort. Ik toch.
              Panasonic Lumix FZ2000

              Comment

              Working...
              X