Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MS Outlook probleempje!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MS Outlook probleempje!

    De laatste tijd krijg ik, telkens ik Microsoft Outlook opstart, deze vervelende tekst te zien, met uiteraard vertraging en blijkbaar bijwerking van gegevens als gevolg.
    "Gegevensbestand persoonlijke mappen niet volledig afgesloten."
    Kan iemand mij een tip geven om dit op te lossen ?
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Re: MS Outlook probleempje!

    Doe eens een chkdsk heeft met beschadigde clusters te maken denk ik.Ik vrees dat je stilaan naar een nieuwe harde schijf zal moeten uitkijken. Bereid je al voor op een crash

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: MS Outlook probleempje!

      Gebruik je nog een tweede pst bestand dat je handmatig geopend hebt via outlook en ondertussen verplaatst werd?

      Comment


      • #4
        Re: MS Outlook probleempje!

        eerste hit op Google
        Sinds enige tijd krijg ik wanneer ik outlook opstart de melding dat het gegevensbestand niet goed is afgesloten. Er vindt dan een inventarisatie plaats en dan worden er geen gekke dingen gevonden. deze melding blijft elke keer als ik outlook opstart terug komen, ondanks dat er verder dus niets...


        En dit was de tweede hit
        Hallo, jullie hebben mij al enkele keren prima geholpen, dus probeer ik het nog maar eens Telkens ik Office Outlook 2007 open krijg ik het bericht: "Het gegevensbestand is de vorige keer niet goed afgesloten. Het wordt nu gecontroleerd op fouten. Tijdens deze controle worden de systeemprestaties ...


        Hopelijk brengt het wat (en heeft niks met slechte harde schijven te maken precies)

        Comment


        • #5
          Re: MS Outlook probleempje!

          Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          eerste hit op Google
          Sinds enige tijd krijg ik wanneer ik outlook opstart de melding dat het gegevensbestand niet goed is afgesloten. Er vindt dan een inventarisatie plaats en dan worden er geen gekke dingen gevonden. deze melding blijft elke keer als ik outlook opstart terug komen, ondanks dat er verder dus niets...


          En dit was de tweede hit
          Hallo, jullie hebben mij al enkele keren prima geholpen, dus probeer ik het nog maar eens Telkens ik Office Outlook 2007 open krijg ik het bericht: "Het gegevensbestand is de vorige keer niet goed afgesloten. Het wordt nu gecontroleerd op fouten. Tijdens deze controle worden de systeemprestaties ...


          Hopelijk brengt het wat (en heeft niks met slechte harde schijven te maken precies)
          Volgens de eerste hit moet naar Outlook.pst zoeken. Die vind ik niet in de aangeduide map. Ik werk nog met Outlook 2003. Heeft dat er iets mee te maken misschien?
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: MS Outlook probleempje!

            Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
            Volgens de eerste hit moet naar Outlook.pst zoeken. Die vind ik niet in de aangeduide map. Ik werk nog met Outlook 2003. Heeft dat er iets mee te maken misschien?
            Bestand > Gegevensbestandbeheer >Persoonlijk Mappen > daar staat die.
            En die map staat bij mij op de D-schijf
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: MS Outlook probleempje!

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Bestand > Gegevensbestandbeheer >Persoonlijk Mappen > daar staat die.
              En die map staat bij mij op de D-schijf
              Bedankt Theo, gevonden !
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: MS Outlook probleempje!

                Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                eerste hit op Google
                Sinds enige tijd krijg ik wanneer ik outlook opstart de melding dat het gegevensbestand niet goed is afgesloten. Er vindt dan een inventarisatie plaats en dan worden er geen gekke dingen gevonden. deze melding blijft elke keer als ik outlook opstart terug komen, ondanks dat er verder dus niets...


                En dit was de tweede hit
                Hallo, jullie hebben mij al enkele keren prima geholpen, dus probeer ik het nog maar eens Telkens ik Office Outlook 2007 open krijg ik het bericht: "Het gegevensbestand is de vorige keer niet goed afgesloten. Het wordt nu gecontroleerd op fouten. Tijdens deze controle worden de systeemprestaties ...


                Hopelijk brengt het wat (en heeft niks met slechte harde schijven te maken precies)
                Bedankt Twizter, ik heb de eerste hit uitgevoerd. Bij het openen van Outlook heb ik momenteel niet de foutmelding. De melding deed zich alleen voor nadat er een volledige afsluiting was geweest van mijn laptop. Ik zal het dus nog een paar keer moeten checken. Maar toch al bedankt!
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #9
                  Re: MS Outlook probleempje!

                  Ik vermoed dat het probleem zal opgelost zijn. Tot nog toe geen melding mer gekregen.
                  Alvast aan allen, bedankt voor de reacties!

                  Gr.,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment

                  Working...
                  X