Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze toekomstige koning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onze toekomstige koning

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: Onze toekomstige koning

    PRACHTIG.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Onze toekomstige koning

      Als die naar België komen dan juich ik ook.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

      Comment


      • #4
        Re: Onze toekomstige koning

        Royals zijn ook maar mensen met gevoelens, dat blijkt uit deze beelden. Ik heb ook nog beelden gezien waarbij Alexander samen op het podium stond met Mark Tuytert (Olympisch kampioen 1500m snelschaatsen). Dat zal je ons Filipke en Laurentje niet rap zien doen denk ik.
        GO ON...BE A TIGER!!!

        Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

        Comment


        • #5
          Re: Onze toekomstige koning

          Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
          Royals zijn ook maar mensen met gevoelens, dat blijkt uit deze beelden. Ik heb ook nog beelden gezien waarbij Alexander samen op het podium stond met Mark Tuytert (Olympisch kampioen 1500m snelschaatsen). Dat zal je ons Filipke en Laurentje niet rap zien doen denk ik.
          Ben ik mee eens, maar in Nederland boterd het ook niet allemaal lekker op het moment, en als je hun dan zien smilen op tv, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij, ook al zijn het mensen met gevoelens
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #6
            Re: Onze toekomstige koning

            Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
            Ben ik mee eens, maar in Nederland boterd het ook niet allemaal lekker op het moment, en als je hun dan zien smilen op tv, dan heb ik daar mijn bedenkingen bij, ook al zijn het mensen met gevoelens
            Je hebt gelijk alhoewel juist Nederland het land van goede boter en melk is

            Echt lekker is het nooit geweest...
            Jammer genoeg denk ik daarbij aan de aangetrouwde familie en de centen natuurlijk.

            En alles wat er nu boven water komt over Prins B. doet er ook geen goed aan.
            De voorbije 30 jaren is daar veel energie in gestopt om alles toe te dekken.
            In het licht van dit alles en desondanks mag het Nederlandse volk fier op zichzelf zijn omwille van de loyaliteit.
            Maar het is aan het kenteren.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Onze toekomstige koning

              Tja, Maxima. Zij slaagde er in in een paar jaar te doen wat onze eigen koningin in heel haar leven nog nooit gedaan heeft: vlot Nederlands spreken.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Onze toekomstige koning

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Tja, Maxima. Zij slaagde er in in een paar jaar te doen wat onze eigen koningin in heel haar leven nog nooit gedaan heeft: vlot Nederlands spreken.
                Yep... zelfs in België oftewel in Spa.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment

                Working...
                X