Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De eenzame magnolia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De eenzame magnolia

    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

  • #2
    Re: De eenzame magnolia

    Je hebt mooi zacht licht en zeer genuanceerde kleuren en tinten. De beeldopbouw is sterk (hoewel ik het geheel zou gespeigeld hebben - lijkt me sterker).
    De zwarte achtergrond maakt het geheel echter wat ongeloofwaardig en onnatuurlijk. Het onderwerp (in de belichting en toning zacht en poëtisch!) komt zo op een hard en onecht vlak. Om eerlijk te zijn, ik ben die zwarte achtergronden een beetje beu gezien. Dat betekent niet dat de achtergrond niet donker mag zijn, maar zeker niet dood en effen zwart. Een beetje tekening, nog lichte kleurnuances lijken mij veel boeiender...
    Maar... misschien kijk ik al te lang naar foto's
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: De eenzame magnolia

      ergens moet je elke foto bekijken alsof het de eerste keer is dat je zoiets gezien hebt...ik vind dat je iedereen dat moet gunnen...
      als je zegt : dit heb ik al gezien dan mag er niks meer getoond worden, want inderdaad, alles is al eens getoond..
      dus bekijk alles alsof het de eerste keer is...
      gun iedereen het ontdekken met zijn camera wat er te ontdekken valt...
      dat is mijn idee hé! maar wie ben ik.....
      dus
      flower
      ik vind dit een mooie...

      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: De eenzame magnolia

        Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
        ergens moet je elke foto bekijken alsof het de eerste keer is dat je zoiets gezien hebt...ik vind dat je iedereen dat moet gunnen...
        Hoi Hilde, je hebt natuurlijk gelijk - we moeten dat inderdaad in gedachten houden. Ik stelde trouwens wel dat dit beeld goed is... laten we duidelijk zijn. Alleen...
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: De eenzame magnolia

          Ik ben het helemaal eens met wat tullep zegt, maar kan mij voor een stuk ook vinden in de mening van Kariboe. Deze tak staat er goed op, maar een meer natuurlijke BG zou imo het onderwerp ten goede komen.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: De eenzame magnolia

            Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
            Ik ben het helemaal eens met wat tullep zegt, maar kan mij voor een stuk ook vinden in de mening van Kariboe. Deze tak staat er goed op, maar een meer natuurlijke BG zou imo het onderwerp ten goede komen.

            groetjes

            moniq
            Da's ook mijn mening en ja iedereen moet wel eens met het zwart experimenteren, maar het blijft hard en minder natuurlijk
            Groetjes Hilde
            http://hildeg.smugmug.com/

            Comment


            • #7
              Re: De eenzame magnolia

              Binnenkort kunnen we gelukkiglijk weer buitenopnames maken van de bloemetjes !

              De magnolia staat er in ieder geval heel mooi op
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: De eenzame magnolia

                Bedankt voor de reacties
                Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

                MVG FLOWER Canon7D

                Comment


                • #9
                  Re: De eenzame magnolia

                  zeer mooi in beelsd gebracht
                  ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                  *BD1034BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: De eenzame magnolia

                    Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                    zeer mooi in beelsd gebracht
                    volledig eens met voorgaande..meer moet dat niet zijn
                    fisheye (Ward van jim)
                    grtn
                    WvMM

                    Comment

                    Working...
                    X