Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke Locatie voor een auto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leuke Locatie voor een auto

    Weet iemand een leuke locatie in de haven van Antwerpen of in het Antwerpse die geschikt is om een wagen te shooten.

    Het gaat om een Mercedes G klasse.

    Alvast bedankt.
    Last edited by Polygoon; 21 februari 2010, 12:49.
    [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

  • #2
    Re: Leuke Locatie voor een auto

    Iemand ?
    [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

    Comment


    • #3
      Re: Leuke Locatie voor een auto

      wat zoek je voor locatie? rustig langs het water, voor een gebouw, bij containers of tussen materiaal ?
      450d met glas van 10 tot 250mm en een flits

      Comment


      • #4
        Re: Leuke Locatie voor een auto

        Oorspronkelijk geplaatst door dennis_l Bekijk bericht
        wat zoek je voor locatie? rustig langs het water, voor een gebouw, bij containers of tussen materiaal ?
        Zo een beetje van alles wat zodat ik een beetje verandering heb in m'n foto's.

        Alvast bedankt voor het reageren.
        [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

        Comment


        • #5
          Re: Leuke Locatie voor een auto

          Rij eens door de haven van Antwerpen ofzo, je zal ervan versteld staan hoeveel leuke locaties je daar bij mekaar hebt.
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #6
            Re: Leuke Locatie voor een auto

            Goh, containers... Ik zou dat persoonlijk niet doen. Dan wordt toch wel direct een hoop aandacht naar die containers gezogen terwijl het in mijn ogen enkel die auto hoort te zijn die in de spotlights staat; in elk geval heb ik al wel vaak dat soort foto's gezien, maar nog nooit een schone.

            Op linkeroever heb je ergens een meertje met daar vlak naast mooie grote open vlakke ruimtes. Dat is mijn eerste gedacht. (vlakbij is een zwembadruïne of zoiets).

            De petroliumbuurt heeft ook wel heel wat mooie of fotogenieke locaties.

            Comment

            Working...
            X