Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On-line backup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • On-line backup

    Carbonite auto backup software and business solutions help protect your personal and business data from common forms of data loss. Try a free trial today.


    Heeft er iemand al ervaring mee (of met een andere maatschappij)?

    Hier zou ik voor 50 EUR per jaar ongelimiteerde back-up mogelijkheden hebben....
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

    http://supermasj.zenfolio.com

  • #2
    Re: On-line backup

    "Ongelimiteerd".

    Uiteraard zal er een 'fair use' limiet op zitten, en hoeveel bedraagt die? En als je dan aan die limiet zit, wat gaat het dan kosten, of hoe schakel je vlot om?

    Als softwareontwikkelaar ben ik mateloos geinteresseerd in wat Amazon S3 nu aanbiedt: ruwweg 0,11 € per GB per maand. Het is een echt platform waar anderen hun online-backup diensten (of eender welke massa-opslag diensten) op bouwen, maar je kan het als particulier zelf ook gebruiken.

    Met de nodige tools is het zelfs goed bruikbaar voor online-backup, en er zijn verschillende zulke tools gratis te vinden. Ik verkies zelf de S3Fox plugin voor FireFox, maar ook S3Backup kan me wel smaken, nu het nog gratis is.

    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #3
      Re: On-line backup

      Al aan Webb@ckup van (BD-partner) Sitehosting gedacht?

      Willy
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: On-line backup

        Ongelimiteerd is dat inderdaad nooit "echt".
        Maar zolang je niet boven de 1000 GB ofzo uitkomt zal het wel meevallen Google is trouwens ook met zoiets bezig, waar je voor 1 € per jaar 20 GB krijgt enzo.

        Je kan het ook dichter bij huis gaan zoeken, bv. bij How2 Solutions.
        Daar kan je een volwaardige website hosten (bv. met foto-album) en heb je meteen voldoende webruimte voor ook je backups.

        Comment


        • #5
          Re: On-line backup

          En welke garanties bieden deze bedrijven voor uw back-up

          Verzekeringsvergoeding van x euro in geval het fout loopt?
          Of enkel hun "welgemeende excuses"?

          Zelf uw fysieke backups nemen en uw eigen veiligheid garanderen lijkt me veruit het beste.

          Comment


          • #6
            Re: On-line backup

            Oorspronkelijk geplaatst door Doke Bekijk bericht
            En welke garanties bieden deze bedrijven voor uw back-up

            Verzekeringsvergoeding van x euro in geval het fout loopt?
            Of enkel hun "welgemeende excuses"?

            Zelf uw fysieke backups nemen en uw eigen veiligheid garanderen lijkt me veruit het beste.
            Om alleen te steunen op externe backups is natuurlijk gekkewerk. Maar een backup is nu eenmaal een reservekopie, voor wanneer het origineel het laat afweten. Risico verspreiden is de boodschap.
            pixelpusher

            Comment


            • #7
              Re: On-line backup

              Sugar, met jou nick zou ik SugarSync eens bekijken , komt als de betere uit een vergelijkende test.

              Comment

              Working...
              X