Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plasma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plasma

    Panasonic heeft wat prijzen aangekondigd voor zijn nieuwe plasma reeks. 2500 euro voor de 3D versie die mij niet echt interesseert en 2000 voor een goedkoper model. Ze gaan ook nog wel andere versies uitbrengen, maar zeker de moeite om in het oog te houden.
    Interessante feature op het dure model, usb aansluiting om op te nemen. Ben benieuwd of dat ook op de andere modellen komt. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor het digicorder probleem als je al eens iets wil bewaren wat er uitgezonden wordt. Helaas zal je er dan wel ook naar moeten kijken tegelijkertijd.

    -c

  • #2
    Re: Plasma

    Tof, een discussie "Plasma vs LCD"
    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
    - Isaac Asimov-

    Comment


    • #3
      Re: Plasma

      Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
      Tof, een discussie "Plasma vs LCD"
      Nee hoor, dit is mijn topic, dit gaat over plasma

      Comment


      • #4
        Re: Plasma

        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        Nee hoor, dit is mijn topic, dit gaat over plasma
        Als het enkel "uw" topic is ... sluit het dan maar.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Plasma

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Als het enkel "uw" topic is ... sluit het dan maar.
          Ik denk dat topic-starter geen welles-nietes discussie wil zoals bij het Mac versus Pc draadje. Hij heeft het allicht niet kwaad bedoeld.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Plasma

            Is dat nu niet gewoon een z-serie met 3D-feature in een lelijke kast (mét een usb-aansluiting)? Of zou de kwaliteit van de z-serie echt minder zijn ...
            Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
            - Isaac Asimov-

            Comment


            • #7
              Re: Plasma

              Oorspronkelijk geplaatst door pquito Bekijk bericht
              Is dat nu niet gewoon een z-serie met 3D-feature in een lelijke kast (mét een usb-aansluiting)? Of zou de kwaliteit van de z-serie echt minder zijn ...
              Je hebt er ook zonder 3D feature, want die 3D lijkt me leuk voor 1 keer, maar dat is het dan ook. Het leuke aan deze serie is dat ze de Kuro technologie van Pioneer overgekocht hebben, die ermee gestopt zijn. Het contrast is dus de grootste troef en ze hebben ook een THX mode, wat dus out of the box de perfecte instellingen zou moeten geven.

              -edit: die THX mode zat ook al op de 2009 reeks, maar nu hebben ze dus nog betere resultaten met het contrast.
              Last edited by ccc; 19 februari 2010, 10:57. Reden: THX opmerking

              Comment

              Working...
              X