Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[canon] EF400mm 5.6 (ruil met EF100-400)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [canon] EF400mm 5.6 (ruil met EF100-400)

    Ik ben aan het overwegen om mijn vaste Canon 400mm 5.6 te ruilen met een 100-400mm. De reden hiervoor is dat ik die lens vooral gebruikte voor vogelfotografie, maar nu eigenlijk bijna enkel nog landschappen fotografeer, waardoor ik liever een zoom bereik zou hebben. Lens hoeft denk ik weinig uitleg...
    Lens in perfecte staat, zowel optisch als het uitzicht. Heeft ook steeds een UV filtertje opgezeten. Aankoopfactuur van bij Konijnenberg aanwezig. Aangekocht op 25-10-2006. Ik zeg er wel meteen bij dat de manuele focus soms om één of andere reden niet altijd mee wil (sowieso gebruikte ik die eigenlijk nooit), autofocus werkt nochtans perfect.

    Ruil met eventueel wat opleg van mijn kant afhankelijk van de staat en de ouderdom van de lens.

    Ik ruil enkel als de tegenpartij mij ook een aankoopfactuur kan bezorgen en eerste eigenaar is.

    Uitgebreid te testen na afspraak. Ik wil de 100-400 ook uitgebreid kunnen testen, want niet elk exemplaar is blijkbaar even scherp. Eventueel kunnen we dan een namiddag afspreken en de lenzen naast elkaar gebruiken en vervolgens de foto's bekijken op pc.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: [canon] EF400mm 5.6 (ruil met EF100-400)

    Schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X