Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prime, zoomlenzen en teleconverter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] prime, zoomlenzen en teleconverter

    Deze lenzen & teleconverter gebruik ik veel te weinig waardoor ik ze liever verkoop.

    Canon 300mm L F4 IS, een goede 2 jaar oud in perfecte nieuwstaat. Mijn scherpste objectief maar ik mis de mogelijkheid tot zoomen. Komt met Kenko UV filter,lensdeksels en beschermhoes. in 100% goede conditie en heel zelden gebruikt.
    Vraagprijs: 900€ (1000€ voor lens + kenko 300DG 1.4 X teleconverter die ongebruikt is)

    Kenko 300 Pro DG Teleconverter. Nieuw aangekocht voor te gebruiken met bovenstaande prime. Nooit gebruikt en mag weg voor 130€

    Tamron SP DI 90 mm 2.8 Macro lens. Deze lens is een klein jaartje oud, ziet er uit als nieuw en komt met originele verpakking, lenszdeksel, zonnekap, hoes te bescherming.
    Dit is een zeer scherp macro objectief en ook goed te gebruiken als portretlens.
    Vraagprijs voor dit objectief: 260€


    Tokina 28-70 ATX-PRO 2.8 zoomlens. Ik weet niet excact hoe oud dit objectief is want heb het gekregen van mijn vader. Dit objecties is in prima staat, voorzien van een kenko UV filter. Komt met zonnekap, lensdeksel en beschermhoesje.
    Vraagprijs voor dit objectief: 220€


    Deze lenzen kunnen getest worden in Melsbroek nabij Vilvoorde.
    Op onzinnig lage biedingen reageer ik liever niet..wees dus redelijk
    Last edited by boerkejos; 19 februari 2010, 11:03. Reden: prijsaanpassing

  • #2
    Re: prime, zoomlenzen en teleconverter

    schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X