Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voetbal!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voetbal!

    Man,man..

    Net ontzettend genoten van de match AC Milan - Man U.

    Wat een tempo, wat een niveau, wat een sfeer en wat een heerlijke techniek.
    Echt om bij te kwijlen bij momenten.

    Toch een verschil als je hier in 't weekend in de tribunes zit.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: Voetbal!

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Wat een tempo, wat een niveau, wat een sfeer en wat een heerlijke techniek.
    Echt om bij te kwijlen bij momenten.
    Telkens ik naar Sporza "voetbal" samenvatting kijk "probeer" ik echt "hard" te begrijpen wat mannen (en in mindere mate vrouwen) vinden in het spel "voetbal" ... maar dat zal wel aan mij liggen vrees ik
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Voetbal!

      Yepse, om vingers en duimen erbij af te likken.
      Vooral dat aangeven van Ronaldihno en het doelpunt van Seedorf daarop, machtig.
      Vond Milan eigenlijk de betere ploeg.

      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Voetbal!

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Yepse, om vingers en duimen erbij af te likken.
        Vooral dat aangeven van Ronaldihno en het doelpunt van Seedorf daarop, machtig.
        Vond Milan eigenlijk de betere ploeg.

        Grtz, RF
        Bij momenten wel.. een 3-3 ging misschien wel een correcte uitslag geweest zijn want de Engelsen hebben het gehaald op karakter en vechtlust.


        Maar die combinaties aan beide zijden
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Voetbal!

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Telkens ik naar Sporza "voetbal" samenvatting kijk "probeer" ik echt "hard" te begrijpen wat mannen (en in mindere mate vrouwen) vinden in het spel "voetbal" ... maar dat zal wel aan mij liggen vrees ik
          Inderdaad.

          Het is niet zomaar 2 ploegen die achter een bal aanlopen om ze daarna weer weg te trappen.

          Heel die belevenis, die sfeer die er rond hangt, de belangen, de gezonde rivaliteit tussen 2 ploegen en dan de match zelf die nog eens super is.. dat maakt voetbal zo tof.

          Deze avond gekeken zonder enige voorkeur voor 1 van beide ploegen en echt genoten!
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Voetbal!

            Als je dat zo ziet dan vraag ik mij af wat onze 'topploegen' in de Europa League gaan doen, en dat is toch een trapje lager dan de Champions League.
            Die snelheid van uitvoering zijn onze mannen niet gewoon, hier in de Jupiler Pro League is het precies vertraagde film.
            'k Vraag mij af hoe de 'slachters' uit Luik zich zullen gedragen?
            En dat Club maar Lestienne niet opsteld, die kwam al te laat tegen de Buffalo's.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Voetbal!

              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
              Telkens ik naar Sporza "voetbal" samenvatting kijk "probeer" ik echt "hard" te begrijpen wat mannen (en in mindere mate vrouwen) vinden in het spel "voetbal" ... maar dat zal wel aan mij liggen vrees ik
              Niet aan twijfelen.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Voetbal!

                je bent wel niet de enige die met dat probleem zit
                bal afpakken en weer wegtrappen.
                duwen en trekken mag officieel niet, maar de ref laat het soms toe en soms niet
                als ik zo zou fluiten langs het veld, kwamen ze mij gelijk in het water trekken
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment


                • #9
                  Re: Voetbal!

                  FCB
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voetbal!

                    Club gewonnen tegen de spaanse nummer 3.
                    Standaard gewonnen na 0-2 achter gestaan te hebben Machtige goal van Decamargo.
                    Anderlecht gelijk IN Bilbao na een wedstrijd met kansen langs beide zijden.

                    Alle drie behouden ze kansen op het verder zetten van het Europese avontuur. We beginnen heel stilletjes aan terug een woordje mee te spreken , hetzij dan wel in tweede klasse in Europa
                    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voetbal!

                      En door deze resultaten zijn we zeker dat we volgend kaar opnieuw 5 plaatsen hebben in Europa


                      Chapeau De Camargo
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voetbal!

                        Mijn gevoel zegt dat enkel Anderlecht zal doorstoten.
                        Ik heb enkel naar Club - Valencia gekeken, 't was niet slecht, maar met 11 tegen 10 had ik toch een tweede goal willen zien.
                        Wat dan weer positief is, ze hebben er geen binnen gekregen.
                        Dus als ze daar eentje maken dan moet Valencia er drie maken.


                        Grtz, RF
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voetbal!

                          Pfffft, als Anderlecht supporter vond ik het toch ook heel bizar hoe we die tegengoal slikte.
                          Als je ziet hoe die speler vrij kan aanleggen van in de hoek van de grote bak en dit 10 minuten later op exact dezelfde plaats terug opnieuw gebeurt ...
                          Voor de rest een zeer degelijke wedstrijd en dus moet het zeker mogelijk zijn om het thuis af te maken.
                          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voetbal!

                            Ben trots op mijn Club! Helaas (verdiend) uitgeschakeld, maar niet in schande, Valencia was meer dan een maat te groot.



                            Ook proficiat aan Anderlecht en Standard
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voetbal!

                              Toen ik nog in Belgie woonde volgde ik ook wel eens wat voetbal, vooral KRC Genk want daar ging ik al eens naar kijken. Maar nu dat ik heb kunnen proeven van de geweldig sport die ijshockey heet, moet ik zeggen dat voetbal veel te saai is en zo traag vooruit gaat. Die venten liggen soms toch wel te veel te rollebollen op de grond als ze een kleine stoot krijgen, dat zijn toch geen harde venten meer.

                              Geef mij maar een goede ijshockey wedstrijd! Lekker snel, goede actie en die venten zijn toch vrij hard als je ziet hoe die soms tegen de borden gedrukt worden. Maarja, ieder zijn goesting en mening natuurlijk. Ik begrijp ook wel dat men weinig aandacht schenkt aan hockey in Belgie en dat voetbal zowat DE sport is. En dat is Canada net omgekeerd, hier is voetbal niet erg populair en is hockey DE sport.

                              Het vrouwelijk Canadese ijshockey team zijn net aan hun wedstrijd begonnen tegen de Amerikaanse dames voor goud op de Olympische Winterspelen. GO CANADA GO!

                              Comment

                              Working...
                              X