Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlangend naar de zomer!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlangend naar de zomer!!

    Voor mij is het al welletjes geweest, mag nu wel wat warmer worden!!
    Deze foto is niet bewerkt geweest....zo uit mijn toestel!!
    De wolken waren zo donker!!!
    of

    Gr Pascale

    Last edited by tantine; 16 februari 2010, 16:02. Reden: foto verbeterd
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Verlangend naar de zomer!!

    Op zich een nette plaat, maar ik heb het idee dat het zand wel erg geel is en dat er een softe zweem over de plaat lijkt te zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Verlangend naar de zomer!!

      Leuke foto... mooie contrasten tussen lucht, karretje en zand... was het niet mogelijk om het karretje meer naar links te plaatsen ? ik weet niet wat er rechts stond, maar volgens mij 'kijkt' de foto dan beter... Gr. Francois
      BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
      Flickr of Mijn Website

      Comment


      • #4
        Re: Verlangend naar de zomer!!

        Erg contrastrijke foto....ik vind hem wel geslaagd
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Verlangend naar de zomer!!

          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Erg contrastrijke foto....ik vind hem wel geslaagd
          Voilà sè
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Verlangend naar de zomer!!

            mooi gedaan maar vind het zand nogal geel.
            grt
            Met Vele Groeten-Cuvoll-
            Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
            BD 1000BE

            Comment


            • #7
              Re: Verlangend naar de zomer!!

              Door die zware wolken lijkt het karretje nog kleiner te worden.
              Mooi geheel wat nog versterkt kan worden door dat witte hutje links weg te shoppen.

              Comment


              • #8
                Re: Verlangend naar de zomer!!

                Mooie plaat Pascale. Meer moet dat niet zijn toch?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Verlangend naar de zomer!!

                  [B]QUOTE=Herrick;2569104]Op zich een nette plaat, maar ik heb het idee dat het zand wel erg geel is en dat er een softe zweem over de plaat lijkt te zitten.[/QUOTE]

                  Misschien wel te geel, heb die wat bewerkt nu, op mijn pc vind ik het nu redelijk van kleur!
                  Bedankt voor je reactie!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door lutgenf Bekijk bericht
                  Leuke foto... mooie contrasten tussen lucht, karretje en zand... was het niet mogelijk om het karretje meer naar links te plaatsen ? ik weet niet wat er rechts stond, maar volgens mij 'kijkt' de foto dan beter... Gr. Francois
                  heb verschillende standpunten genomen en vond dit voor mij het beste. Had ik het karretje li geplaatst dan was het strandhuisje niet meer zichtbaar waardoor er ook wat minder diepte in de foto zou zijn. Re was er een groot houten huis en wat zeilboten, dus niet echt ideaal .
                  Bedankt voor je reactie!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door cuvoll Bekijk bericht
                  mooi gedaan maar vind het zand nogal geel.
                  grt
                  Aan de foto is er bijna niets bewerkt....het geel komt waarschijnlijk doordat ik mijn toestel ingesteld heb op "levendig en bewolkt". De volgende keer zal ik die op "standaard" instellen!!
                  Bedankt voor je reactie!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                  Door die zware wolken lijkt het karretje nog kleiner te worden.
                  Mooi geheel wat nog versterkt kan worden door dat witte hutje links weg te shoppen.
                  Het was wel mijn bedoeling om het wit strandhuisje erbij te hebben, geef meer diepte in de foto. Heb er ook eentje zonder strandhuisje maar vond deze toch beter!!
                  Bedankt voor je reactie en tip!!



                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Mooie plaat Pascale. Meer moet dat niet zijn toch?
                  Vind het wel raar dat jij niet "meer" commentaar geeft, bedankt!!
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Verlangend naar de zomer!!

                    heel mooi, karretje niet verplaatsen ! en kotteke ook laten staan

                    ik zou alleen rechts die witte stip op de stok wat verdonkeren, daarmee is mijn mugje ook gezift zie

                    frans
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Verlangend naar de zomer!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht





                      Vind het wel raar dat jij niet "meer" commentaar geeft, bedankt!!
                      Pascale,

                      Ik vind deze plaat wel lekker kijken..De balans van het karretje en de lucht die net in het middelpunt van de foto staat is net de sterke noot daarin..Compo dus prima bekeken en de belichting vind ik ook prima..En dat achterste strandhuisje ligt net in de lijn van het karretje wat je diepte nog meer benadrukt..Het kijkt gewoon wat verder en dat is je gelukt..Ik ben een tevreden mens als ik zulke opnames zie. En zeker waar je zelf op een topic aangeeft dat je moet leren fotgraferen zonder daarna iets te moeten croppen..Dat is de achterliggende gedachte waar velen beter een voorbeeld zouden aan nemen vind ik..
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment

                      Working...
                      X