Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luxcolor of Art & Craft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Luxcolor of Art & Craft

    Hi all

    Ik ben van plan de Canon EOS 500D aan te schaffen.

    Heeft iemand ervaring met bovenstaande shops??

    Some feedback would be nice

    Thx !

  • #2
    Re: Luxcolor of Art & Craft

    Luxcolor zegt me niets maar over Art & Craft heb ik hier al goede dingen zien passeren...

    Effe zoeken en je zal zeker over Art & Craft meer info vinden

    Misschien ook effe vermelden hier (of in je profiel) van waar je bent... dan volgen er misschien nog andere suggesties
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Luxcolor of Art & Craft

      Ik doe al m'n aankopen bij art & craft. De prijzen bij bv. konijn zijn meestal lager maar voor het verschil in prijs kan je niet tot daar rijden.
      Wat ik ook goed vind is dat de verkopers niet willen bewijzen dat ze er iets van weten. Als ik iets koop weet ik waarom ik het koop en weet ik meestal ook al wat de alternatieven zijn met bijbehorende pro en contra's.
      Als je ze echter iets vraagt, geven ze correct antwoord.
      Dienst na verkoop heb ik nog niet nodig gehad dus daar kan ik niets over zeggen...

      Grt
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

      Comment


      • #4
        Re: Luxcolor of Art & Craft

        Thx guys!

        'k Heb ondertussen al een en ander opgezocht en lees vooral positieve dingen over Art & Craft.
        Gent is niet zover af, ook niet als ik eventueel de dienst na verkoop nodig zou hebben!

        Als alles goed gaat kan ik volgende week eindelijk beginnen experimenteren...

        Comment


        • #5
          Re: Luxcolor of Art & Craft

          Ik heb ook bij Art&Craft gekocht, en het lijkt me een erg professionele winkel met bekwame mensen. Niet de goedkoopste, maar zeker niet te duur.
          Turnhout ligt voor mij iets te veraf om voordeel te halen uit het prijsverschil.
          Moest Konijnenberg nu een winkel openen aan de kust daarentegen....(denk persoonlijk dat dit geen slechte commerciele zet zou zijn omdat wij hier in West Vlaanderen toch wat op onze honger zitten wat 'fotozaken met scherpe prijzen' betreft).
          Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

          Comment


          • #6
            Re: Luxcolor of Art & Craft

            lux color zei me ook niets. staan ook niet te veel prijzen online . ik koop ook bij art en craft deze zijn goed +meer info op site ook
            D60 en glas

            Comment


            • #7
              Re: Luxcolor of Art & Craft

              Wij (mijn vader & ik) hebben bij art & craft ook al veel gekocht. Voor duizenden euro's aan body's en plasma schermen. Tot ik mijn 7D wou aanschaffen. De prijs bij hen was 1389 euro. Toen we hem confronteerden met de prijs van topfoto.nu 1199 euro zei men gewoon koop hem dan daar he... Terwijl ze vroeger nog een korting gaven was dit nu blijkbaar niet mogelijk. Dus hebben we de 7D maar bij topfoto gekocht. Voor de rest wel steeds perfecte service.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Luxcolor of Art & Craft

                Ik ben vorig weekend ook voor de eerste maal bij Art & Craft geweest en het beviel me erg sterk.
                Veel en goeie uitleg.
                Ze hebben een volledig arsenaal aan lenzen (nikon, canon, sigma, tamron) en bodies in de winkel die je zo kunt uittesten.

                Ik heb er m'n D300s besteld. Zaterdag ga ik hem afhalen.
                Ik zal mijn D70 meenemen omdat ik er een probleem mee heb.
                Ik kan dan meteen de service uitproberen maar ik denk wel dat die ook goed zit.

                Op mijn vraag dat je soms wel eens hoort dat bij Tamron en Sigma lens wel eens een slecht exemplaar tussenzit kreeg ik meteen het antwoord dat de winkel hierin zijn verantwoordelijkheid neemt mocht dit ooit het geval zijn. Zoiets stemt je wel positief.

                Wat de prijzen betreft.
                Het is volgens mij de goedkoopste uit de omgeving van Gent maar wel wat duurder dan bijvoorbeeld Foto rubens in Wilrijk of Bastiaans in Sint-Niklaas.

                Mijn bezoek aan Bastiaans viel me wel wat tegen. Toen ik meer info vroeg kreeg ik meteen te horen dat de winkel eigenlijk maar een afhaalpunt is voor de webshop. Het was nu wel niet de winkeleigenaar maar nen maat van de eigenaar die me meteen zei er niks van af te weten.
                Het enige wat ik te horen kreeg was dat zij goedkoop waren omdat ze geen echte winkel hebben, geen personeel en noem maar op.
                Oké dan, misschien wel goedkoper maar service ??? Dan betaal ik liever wat meer.
                https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                Comment


                • #9
                  Re: Luxcolor of Art & Craft

                  Heb onlangs wel iets minder gehoord van Art & Craft.
                  Iemand koopt er een Canon 50D met z'n 2 "kitlenzen" (17-85, 70-300).
                  Hij vraagt er een geheugenkaartje bij van 4 GB, en ze geven hem een SD-kaart i.p.v. een CF.
                  Alleen jammer dat hij dat maar gezien heeft bij thuiskomst... Vind dat toch een fout die niet kan.
                  T'is helemaal jammer, omdat ik hem notabene die winkel heb aangeraden.
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #10
                    Re: Luxcolor of Art & Craft

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pixelke Bekijk bericht
                    Ik heb ook bij Art&Craft gekocht, en het lijkt me een erg professionele winkel met bekwame mensen. Niet de goedkoopste, maar zeker niet te duur.
                    Turnhout ligt voor mij iets te veraf om voordeel te halen uit het prijsverschil.
                    Moest Konijnenberg nu een winkel openen aan de kust daarentegen....(denk persoonlijk dat dit geen slechte commerciele zet zou zijn omdat wij hier in West Vlaanderen toch wat op onze honger zitten wat 'fotozaken met scherpe prijzen' betreft).
                    Volledig akkoord wat een konijnenbergje in West-Vlaanderen betreft!

                    En over Art & Craft blijkbaar vooral goeie dingen hé.
                    Dan gaan we dat maar wagen denk ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Luxcolor of Art & Craft

                      Je zal bij Art&Craft zeker een goede winkel vinden. Hier een heel tevreden klant bij A&C

                      Comment


                      • #12
                        Re: Luxcolor of Art & Craft

                        Ik heb tot nu toe al men gerief bij art&craft gekocht. Wat de prijsvergelijking tussen Art&Craft en Konijnenberg betreft heb ik vergeleken. Het eene was iets goedkoper dan het andere en omgekeerd voor men laatste aankopen en dat ging hem over een paar duizend euro's, het scheelde 3 euro tussen de twee. En als je dan van regio Gent bent moet je niet meer twijfelen.
                        Al men andere aankopen heb ik daar ook gedaan (A&C) omdat je er volgens mij een oprechte uitleg krijgt en ze me soms de duurdere dingen afraden omdat het goedkopere evengoed ging dienen voor wat ik het wilde.
                        Zelfs een fout bij het aankopen van men 50D met 18-200 waar ik me versproken had en bij controle van het bestek niet gemerkt had dat het enkel om de body ging hebben ze zonder probleem verholpen en de 18-200 bijgegeven. Natuurlijk wel de meerprijs betaald.
                        Tot nu toe voor Art & Craft voor mij.

                        Foto Jones niet goed? Ik ken deze mensen van vroeger en weet dat ze toch een behoorlijk goede reputatie hebben, de prijzen... geen idee.
                        Canon 50D + Canon 350D + Canon 18-55 + Canon 75-300 + Canon 100 1:2.8 Macro USM + Canon 100-400 + Canon 18-200 + Canon 50 f1.8 + Canon 70-200 2.8 en nog wa lichtjes en stastijf
                        Nu nog de kennis en het vakmanschap :D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Luxcolor of Art & Craft

                          Hier ook een supertevreden klant van Art & Craft te Gent.
                          Koop ook al mijn materiaal daar.

                          Wil je het echt goedkoper?????? Dan moet je het inderdaad ergens anders kopen of on-line.

                          Ik test eerst altijd graag uit voor ik koop. En dat kan daar .
                          CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

                          Comment


                          • #14
                            Re: Luxcolor of Art & Craft

                            ben tevreden bij art en craft, kan enkel maar aanbevelen
                            prima service waarvoor nog steeds dank

                            greets
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Luxcolor of Art & Craft

                              Hier nog een tevreden en vaste klant van Art&Craft - nooit enig probleem gehad, steeds goede en duidelijk uitleg en antwoorden op m'n vragen.
                              Er is ook altijd veel in stock en je mag zowat alles testen in de shop (of zelfs buiten op straat ). Zeker handig bij twijfel tussen enkele producten!
                              Service na-verkoop weet ik niet want ik heb nog geen probleem gehad met het materiaal dat ik er gekocht heb.


                              Mvg,
                              SB
                              Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

                              Comment

                              Working...
                              X