Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afzetters... ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Afzetters... ?

    Daarnet is een ontstoppingsdienst onze afvoer komen ontstoppen. Die mens is hier 20 minuutjes geweest, heeft wat met een machine in onze buizen zitten koteren, en heeft 189 euro van mij gekregen.

    Vind ik onbegrijpelijk
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

  • #2
    Re: Afzetters... ?

    mijne loodgieter doet dat voor 37 euro, en is er een halfuurke mee bezig

    gebruik wat minder zeep, en uw leidingen zijn minder snel verstopt

    die sneldiensten profiteren van de hoogdringendheid

    Comment


    • #3
      Re: Afzetters... ?

      Die mens is hier 20 minuutjes geweest, heeft wat met een machine in onze buizen zitten koteren, en heeft 189 euro van mij gekregen.
      ja, dat zijn afzetters !

      Comment


      • #4
        Re: Afzetters... ?

        Niettegenstaande je de prijs op voorhand kan weten en beslissen of je dat eraan wil geven of niet blijft het inderdaad een hoge prijs.
        Ze profiteren ervan dat je niet anders kan dan het probleem laten oplossen.

        Meestal is al 21% van dat bedrag gewoon foetsie naar de kassa van de staat. Die verdienen nog het meest want ze doen er niets voor dan alleen maar incasseren.

        Maar het blijft inderdaad duur als je vergelijkt hoeveel uur een gewone werknemer daarvoor moet kloppen.

        Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
        mijne loodgieter doet dat voor 37 euro, en is er een halfuurke mee bezig
        Mijn loodgieter ook maar als je belt is het eerder "Ik heb de eerste drie weken geen tijd, mijn planning staat vol" en wat doe je dan ... verder sukkelen of toch iemand anders laten komen?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Afzetters... ?

          goede truuk: elke zaterdag koffiedik laten inlopen
          elke zondag: sodakorrel op de afvoeren en daarop kokend water gieten.....
          al jaren geen problemen meer.....
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: Afzetters... ?

            Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
            goede truuk: elke zaterdag koffiedik laten inlopen
            elke zondag: sodakorrel op de afvoeren en daarop kokend water gieten.....
            al jaren geen problemen meer.....
            groetjes aline
            OP de afvoer?
            Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
            - Isaac Asimov-

            Comment


            • #7
              Re: Afzetters... ?

              ja, op het rooster of hoe noem je dat
              in het bad, de lavavo, de douche
              misschien verkeerd woordgebruik, maar het helpt ook in het toilet....
              groetjes aline
              groetjes aline

              Comment


              • #8
                Re: Afzetters... ?

                nog een ideetje: geen GFT door de afvoer proberen te krijgen. Daarvoor is er de GFT container/mesthoop
                bij ons zelden of nooit verstopte leidingen en even de syfon open draaien verhelpt de weinige verstoppingen die er zijn. Zo een ontstopper (zuignap ding) werkt trouwens ook goed
                hoe meer f**k hoe meer vreugd

                **=ol

                Comment


                • #9
                  Re: Afzetters... ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
                  goede truuk: elke zaterdag koffiedik laten inlopen
                  elke zondag: sodakorrel op de afvoeren en daarop kokend water gieten.....
                  al jaren geen problemen meer.....
                  groetjes aline
                  Ik drink al jaren koffiedik met sodakorrels, nooit problemen met de afvoer.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Afzetters... ?

                    Kan ook zijn dat deze firma daar met een ontstoppingskamion met een prijskaartje van (zeg maar iets en ik kan het weten) 180000€ is aangekomen en die kan niet uitpakken voor 35€ hoor.
                    Er zitten natuurlijk echte oplichters tussen die je zonder rood worden 500 a 1500€ zullen durven vragen ,ken zo verhalen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Afzetters... ?



                      zie onder "watrbehandeling" .. producten werken feilloos voor de verwijdering van alle soorten aangekoekte rommel in afvoerbuizen
                      FWIW

                      Comment


                      • #12
                        Re: Afzetters... ?

                        Dat was waarschijnlijk zo'n sneldienst en die profiteren daarvan.Of dat allemaal zo wettelijk is,da's een andere vraag.Heb je een factuur gekregen?
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Afzetters... ?

                          Ja, we hebben een factuur gekregen...

                          Gebruik spiraalmachine: 82 euro
                          Verplaatsing: 30 euro
                          Werkuren: 48 euro
                          Interventie: 19 euro

                          Ik heb de Gouden Gids opengeslagen, en gezocht bij onstoppingen. Gezocht naar firma's in onze buurt. 3 nummers gedraaid die heel klein stonden afgedrukt, dus niet zo grote firma's met advertenties van een halve bladzijde. 1 was een oud nummer, er zat al een andere firma op die locatie. 2 andere namen niet op. Dan maar eentje gebeld die meer reclame maakt...

                          Of het echt een sneldienst was weet ik niet, zo noemen zich alleszins niet zo. Heb woensdag gebeld, maandag zijn ze geweest (op mijn vraag, ze konden de dag nadien eigenlijk al).
                          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                          Comment

                          Working...
                          X