Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografie naam gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografie naam gezocht

    Hallo,
    Omdat ik nu toch wat serieuzer bezig ben met fotograferen en een website ga maken, ben ik op zoek naar een fotografie naam en wel origineel!
    Ik heb zelf absoluut geen inspiratie, dus misschien dat iemand hier me kan helpen?
    Ik heet Ellen Buisman en fotografeer graag mensen, dieren en natuur. Iemand leuke ideeen? Zijn altijd welkom!

    Groetjes,
    Ellen.

  • #2
    Re: Fotografie naam gezocht

    Buisellen - Ellenbuis - El Buis - Elbu ???

    Comment


    • #3
      Re: Fotografie naam gezocht

      Ellen Buisman photography.

      Simpel is meestal het beste.
      CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

      Comment


      • #4
        Re: Fotografie naam gezocht

        simpelweg www.ellenbuisman.com

        mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

        Comment


        • #5
          Re: Fotografie naam gezocht

          mmm....ik wil iets pakkend....
          Ik wil die naam dan ook gebruiken op foto (logo). Heb wel zelf wat ideetje...maar zou ook graag van jullie willen horen....

          Naam op de foto:
          EB
          Elle
          Ellen
          Hillegonda (naam van mijn moeder)


          Focus
          EB Photographics
          EB Pictures
          Ellen Pictures
          EB Globbetrobber

          Nog meer ideeen?

          Comment


          • #6
            Re: Fotografie naam gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door Elca Bekijk bericht
            EB Photographics
            Lijkt mij wat

            Comment


            • #7
              Re: Fotografie naam gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Elca Bekijk bericht
              Hallo,
              Omdat ik nu toch wat serieuzer bezig ben met fotograferen en een website ga maken, ben ik op zoek naar een fotografie naam en wel origineel!
              Ik heb zelf absoluut geen inspiratie, dus misschien dat iemand hier me kan helpen?
              Ik heet Ellen Buisman en fotografeer graag mensen, dieren en natuur. Iemand leuke ideeen? Zijn altijd welkom!

              Groetjes,
              Ellen.
              Er is niets mis met je eigen naam en zo ken de meeste mensen jou.

              Mvg.
              Robert
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment


              • #8
                Re: Fotografie naam gezocht

                EBCamera (ABC engels uitgesproken)

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fotografie naam gezocht

                  Meestal is de bedoeling van een website om zoveel mogelijk bezoekers te lokken die geïnteresseerd zijn in wat jij op je website toont. Een (groot) deel van die nieuwe bezoekers komen op je website via zoekrobotten (Google, Yahoo, Bing ...). Het is daarom van groot belang dat je je website daarop afstemt. Een eerste stap daarin is een goede domeinnaam kiezen die één of meer kernwoorden bevat die je website omschrijft. Voorbeelden van kernwoorden kunnen zijn: foto, fotografie, photo, photography ...

                  Probeer de kernwoorden ook te kiezen in functie van de taal. Dus Nederlandse kernwoorden als je je website in het Nederlands wilt tonen, Engels als je alles in het Engels wilt laten zien...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotografie naam gezocht

                    wat ook erg helpt, is overal en altijd dezelfde naam gebruiken.
                    Ik ben ooit begonnen met tyrr doordat iemand mijn naam (Tuur) verkeerd spelde.
                    De laatste jaren krijg ik soms de vraag: "Ben jij 'Tyrr'?" ipv "Ben jij 'Tuur'?" Ik heb zelfs al gehoord dat mensen mij zo in hun gsm/adressenbestand hebben staan.
                    Op deze manier is voor mij tyrr.be een vrij logische site geworden die ook niet te lang is om te onthouden. tyrr + foto levert mijn site momenteel op de 4de plek op bij google, (BD staat op 1 )

                    Wat mij belangrijk lijkt:
                    - eenvoudige spelling (ja ik had beter kunnen kiezen)
                    - kort (fotografie hoeft er volgens mij niet in)
                    - je eigen naam/pseudoniem erin, en op die manier jezelf ook presenteren als je gaat fotograferen waar andere mensen mogelijk naar je werk/webstek zullen vragen
                    hoe meer f**k hoe meer vreugd

                    **=ol

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotografie naam gezocht

                      hij moest goed klinken, gemakkelijk te spellen, en goed te onthouden zijn in de drie voor ons belangrijkste talen:
                      nederlands, engels, frans
                      er mocht originaliteit en een vleugje humor in zitten.
                      de term fotografie of een afgeleide hoefde er helemaal niet in te zitten.
                      (dat doe je met de content en de metatags)
                      zo heb ik mijn naam gekozen:
                      www.chocoroyal.be
                      wou eigenlijk chocoroyal.com hebben, maar merkte toen dat er al anderen op dat idee waren gekomen.

                      ( als je op mijn site bij de favoriete fotoblogs gaat kijken, merk je dat er daar trouwens maar eentje tussen staat die de term fotografie gebruikt. )

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotografie naam gezocht

                        Mocht je louter studiofotografie doen, leek 'flitsbuis' me een voor de hand liggende naam

                        Mvg,
                        Frederic

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotografie naam gezocht

                          Een naam speelt pas achteraf een rol, nadat je hem gemaakt hebt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotografie naam gezocht

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Een naam speelt pas achteraf een rol, nadat je hem gemaakt hebt.
                            Akkoord, maar je moet wel eerst een naam maken voor je naam kan maken.
                            Vriendelijke groet,

                            Jos

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotografie naam gezocht

                              Ik kwam op mijn naam toen ik een CD opzette van deze groep:


                              goeie CD trouwens.

                              Nerdi
                              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                              Comment

                              Working...
                              X