Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van avi naar windows media player formaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van avi naar windows media player formaat

    Iemand een gratis tooltje om een avi-filmpje om te zetten naar een compatibel windows media player formaat (mpg, ...)?
    www.digitalclickx.com

  • #2
    Re: Van avi naar windows media player formaat

    Oorspronkelijk geplaatst door Digitalclickx Bekijk bericht
    Iemand een gratis tooltje om een avi-filmpje om te zetten naar een compatibel windows media player formaat (mpg, ...)?
    Audio Video Interleave, known by its acronym AVI, is a multimedia container format introduced by Microsoft in November 1992 as part of its Video for Windows technology.
    *grin*

    Nu ja, avi wordt ook gebruikt voor divx. Ik vermoed dus dat je een bepaalde codec mist. Download vlc media player eens. Dat ding is gratis.

    -c

    Comment


    • #3
      Re: Van avi naar windows media player formaat

      Zou eigenlijk eerder het avi bestand willen omzetten naar formaat dat standaard door wmp wordt erkend.

      (mijn zoontje heeft zijn eerste cam gekregen en kan daar ook filmpjes mee maken. Ik zou dat nu op mijn site willen zetten (onder private part) maar moet dus kunnen afgespeeld worden zonder verdere plugins in wmp)
      www.digitalclickx.com

      Comment


      • #4
        Re: Van avi naar windows media player formaat

        Dan zal je eerst eens moeten zoeken in welk formaat die webcam de opnames maakt en of je dat niet anders kan instellen.

        Comment


        • #5
          Re: Van avi naar windows media player formaat

          De kans is groot dat als je CCCP installeert dat je alles hebt om die AVI in Windows Media Player af te spelen.

          Update: De kans is groot dat het formaat dat je camera opslaat MJPEG is. Dus heb je een codec nodig die het in de eerste plaats kan afspelen. Dan gebruik je een tool om het om te zetten naar een ander formaat, bvb WMV. Dat kan bvb met Windows Media Encoder.

          Dave
          Last edited by GroovBird; 14 februari 2010, 18:23.
          pixelpusher

          Comment


          • #6
            Re: Van avi naar windows media player formaat

            Videosysteem: keuze tussen NTSC of PAL.
            (toestel is canon SX120IS powershot)
            www.digitalclickx.com

            Comment


            • #7
              Re: Van avi naar windows media player formaat

              Super van eRightSoft kan zo ongeveer alles omzetten naar alles. Werkt euhm.... super

              Comment


              • #8
                Re: Van avi naar windows media player formaat

                Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
                Super van eRightSoft kan zo ongeveer alles omzetten naar alles. Werkt euhm.... super
                En toch zie ik MJPEG niet tussen de ondersteunde formaten staan. Mja, je kan het proberen, maar het oogt wel onprofessioneel: zo veel keer dat ie herhaalt dat het gratis is dat je zelf begint te twijfelen.

                't Zou me ni verbazen moest het vol malware zitten.

                Dave
                pixelpusher

                Comment

                Working...
                X