Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsen op 2de gordijn met RF 602 triggers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitsen op 2de gordijn met RF 602 triggers

    Deze week heb ik mijn eerste stapjes gezet in de strobist fotografie met een RF 602 triggers setje.

    Flitsen op het 2de gordijn lijkt niet te werken met de triggers. Ik vroeg me gewoon af of dit met duurdere setjes wel mogelijk was. Of is flitsen op 2de gordijn zowiezo niet mogelijk met triggers.

  • #2
    Re: Flitsen op 2de gordijn met RF 602 triggers

    Oorspronkelijk geplaatst door Frd Bekijk bericht
    Deze week heb ik mijn eerste stapjes gezet in de strobist fotografie met een RF 602 triggers setje.

    Flitsen op het 2de gordijn lijkt niet te werken met de triggers. Ik vroeg me gewoon af of dit met duurdere setjes wel mogelijk was. Of is flitsen op 2de gordijn zowiezo niet mogelijk met triggers.
    Er zijn triggers waar dat mogelijk is.
    PW multimaxen bvb.

    Maar dit is ook merkafhankelijk, Op een Nikontoestel stel je dat in op je camera en de flits wordt pas getriggerd op het tweede gordijn (met elke trigger).
    Last edited by zunoel; 14 februari 2010, 08:00.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Flitsen op 2de gordijn met RF 602 triggers

      Beste zunoel,

      Bedankt voor je snelle reactie.

      Ik trek met een Canon 450d. Net nog even geprobeerd om 2de gordijn in te stellen via het menu maar dit lukt niet. "Niet compatible flitser" zegt het menu als de zender er op staat.

      groetjes

      Frederik

      Comment


      • #4
        Re: Flitsen op 2de gordijn met RF 602 triggers

        Hangt het misschien van je toestel af? Ik heb het nog niet getest, om mijn flits in te stellen via mijn camera..
        Andy Lemaire

        andylemaire.be

        Comment

        Working...
        X