Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help! plosteling trage internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help! plosteling trage internet

    Ik heb plotseling een zeer trage (lees: smallband) internet verbinding. Het kan echter geen smallband zijn want we hebben onbeperkt download limiet.

    De PC is direct verbonden met een netwerkkabel. Via een usb wifi heb ik hetzelfde probleem, ook heel traag. Als ik de PC opnieuw opstart, werkt het internet in het begin wel normaal, maar na enkele minuten, precies weer op smallband snelheid

    Wat helemaal raar is, heb ik ook nog een laptop via wifi verbonden met deze modem, en daar heeft internet geen vertraging.

    Ben ook niet aan enige configuratie geweest... Kan het missch om een virus gaan? De PC werkt buiten internet voor de rest geheel normaal...

  • #2
    Re: Help! plosteling trage internet

    Oorspronkelijk geplaatst door Jays Bekijk bericht
    Ben ook niet aan enige configuratie geweest... Kan het missch om een virus gaan? De PC werkt buiten internet voor de rest geheel normaal...
    Kijk eens wat er allemaal draait. Het kan om een virus gaan, spyware of 1 of ander programma dat al je resourses inpikt. Je hebt toch geen p2p soft draaien?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Help! plosteling trage internet

      Ik heb wel Vuze, maar staat al heel lange tijd af...

      ik heb hier in het verleden nooit problemen mee gehad.

      Comment


      • #4
        Re: Help! plosteling trage internet

        smijt die router er eens tussenruit en probeer zo eens... al is de kans groter dat je een software probleem hebt.
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

        Comment


        • #5
          Re: Help! plosteling trage internet

          Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
          smijt die router er eens tussenruit en probeer zo eens... al is de kans groter dat je een software probleem hebt.
          de router is ook mijn modem...

          ....hmmm....

          Comment

          Working...
          X