Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asahi Pentax M42 lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Pentax ] Asahi Pentax M42 lenzen

    Ik verkoop enkele van mijn dubbels
    Ik heb ze gebruikt om een Pentax K100d


    Super-Takumar 20mm f/4.5 (No. 3884891): Cosmetisch minder met vele gebruiksporen. Het glas heeft meerdere krasjes die evenwel de kwaliteit niet zichtbaar beinvloeden. Komt zonder voor/achterdeksel: verkocht

    Super-Takumar 35mm f/3.5 (No. 3104102): Heeft vele gebruiksporen maar optisch in orde. Komt zonder voor- en achterdeksel: verkocht

    Super-Takumar 50mm f/1.4 (No. 3722593): Heeft enkele gebruiksporen. Optisch in orde buiten een krasje op het glas: verkocht

    Super-Takumar 55mm f/1.8 (No. 3023622): Cosmetisch minder met vele gebruiksporen maar glas is in orde. Komt zonder voordeksel: verkocht

    Super-Takumar 55mm f/2 (No. 4868818): Heeft gebruiksporen maar het glas is OK: 25 euro

    Super-Takumar 135mm f/3.5 (No. 3088888): Enkele gebruiksporen, glas in orde. Komt samen met een houder (evenwel van een SMC Pentax macro 100/4): verkocht


    Afhalen/testen/bekijken... kan in Aarschot of Leuven. Verzenden kan op kosten van de koper.
    Ik betaal de verzendingskosten binnen Belgie indien iemand alles in één keer koopt.
    Last edited by machi; 22 februari 2010, 09:35. Reden: enkele verkocht
    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

  • #2
    Re: Asahi Pentax M42 lenzen

    Bumpie
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment

    Working...
    X