Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

slecht contact telenet digicorder?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • slecht contact telenet digicorder?

    Een vraagje over onze digicorder:

    Ons HD beeld valt regelmatig weg. Een beetje rammelen aan de connecties brengt het beeld meestal weer terug. Het is nochthans de telenet hdmi kabel die we gebruiken. Iemand met hetzelfde probleem?
    Verder weigert de digicorder om digitale beelden te geven als we net een filmke bekeken op onze dvd speler of op de multimediaharddisk.
    Eventjes wachten (ongeveer een kwartier) of alles uit en opnieuw weer aan zorgt ervoor dat we opnieuw kunnen kijken.
    Toch geen perfecte werking van de digicorder...


    elo

  • #2
    Re: slecht contact telenet digicorder?

    Oorspronkelijk geplaatst door elo Bekijk bericht
    Een vraagje over onze digicorder:

    Ons HD beeld valt regelmatig weg. Een beetje rammelen aan de connecties brengt het beeld meestal weer terug. Het is nochthans de telenet hdmi kabel die we gebruiken. Iemand met hetzelfde probleem?
    Verder weigert de digicorder om digitale beelden te geven als we net een filmke bekeken op onze dvd speler of op de multimediaharddisk.
    Eventjes wachten (ongeveer een kwartier) of alles uit en opnieuw weer aan zorgt ervoor dat we opnieuw kunnen kijken.
    Toch geen perfecte werking van de digicorder...


    elo
    Hier zijn ook soms problemen. Een opgenomen programma valt soms een tijd uit. Is het aan de digicorder gelegen of aan het kanaal dat het programma uitzendt ??
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: slecht contact telenet digicorder?

      Ik ben al 3 jaar zeer tevreden over intussen al 3 geïnstalleerde digicorders.
      De eerste staat nu in de kamer van ons Griet, een tweedehands gekochte HD in de slaapkamer en een gehuurde HD in de woonkamer.
      Alles werkt perfect.

      Met die gehuurde HD hebben wij eens een probleem gehad. Ik heb toen gebeld naar Telenet en die hebben een logische oplossing gegeven: ik mocht er een andere halen.

      Want zo is het toch: als wij huren zijn zij de eigenaar en moeten zij goed materiaal geven.

      En daar had Telenet ook geen moeite mee.


      Peter

      Comment


      • #4
        Re: slecht contact telenet digicorder?

        Een bijkomend vraagje :
        Wij kijken momenteel digitaal met een digicorder op één plaats. In ons huis is er kabelvoorziening om op vier plaatsen TV's te kijken. We zijn zinnens binnenkort over te stappen op HD bij aankoop van een nieuwe flatscreenTV. Onze oude digicorder die wij aangekocht hebben wordt dus waardeloos op de plaats waar hij nu staat. Mijn vraag is nu, kan ik die digicorder gebruiken bij een TV in een ander lokaal waar wij nu nog analoog kijken, en moeten wij daarvoor door telenet aanpassingen laten doen?
        Betaal je ook een supplement bij een tweede digitaal aansluitingspunt?
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: slecht contact telenet digicorder?

          Ik bezit nog geen HD digicorder , wel een gewone zonder HD , maar ik heb ergens gezien dat de HD digicorder achteraan een USB aansluiting heeft , weet iemand waarvoor die kan dienen ?
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment


          • #6
            Re: slecht contact telenet digicorder?

            Die usb? Een ipod laadstation?

            Comment


            • #7
              Re: slecht contact telenet digicorder?

              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Een bijkomend vraagje :
              Kan ik die digicorder gebruiken bij een TV in een ander lokaal waar wij nu nog analoog kijken, en moeten wij daarvoor door telenet aanpassingen laten doen?
              Betaal je ook een supplement bij een tweede digitaal aansluitingspunt?
              Je moet natuurlijk een verbinding hebben naar de Telenetmodem. Maar die heb je nu met die Powerlines, die daar zo'n 50? euro per stuk kosten.

              Voor de rest moet je bellen met de helpdesk van Telenet, want zij moeten die smartcards activeren. In uw voorbeeld zal de smartcard van de nieuwe HD natuurlijk moeten geactiveerd worden, en verhuist die andere gewoon. Het bijzonderste is dat daar geen kosten aan zijn, want je bent al klant. En ook geen verbruikskosten want je bent eigenaar van de oude digicorder en je moet dus geen huur betalen.

              Kortom, ik betaal niét voor de oude digicorder en niét voor de aangekochte HD. En dank zij een shake ook niét voor de gehuurde HD.
              Meer moet dat niet zijn.

              Comment

              Working...
              X