Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rare vogel in het landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rare vogel in het landschap


    Hier kan je goed zien hoe ze in noordholland het water uit de weilanden naar het ijselmeer voeren, voorste deel ligt hoger en het water word hier opgepompt, als het in de zomer droog komt te staan lossen ze weer water uit het ijselmeer,al de slootjes in noordholland zijn aangesloten op dat systeem
    Last edited by koen1950; 12 februari 2010, 08:35.

  • #2
    Re: Rare vogel in het landschap

    Mooi gezien.
    imo staat die wel wat te centraal en zou het mooier zijn om de beek meer uit de rechter onderhoek te laten vertrekken (dan komt de windmolen ook meer naar rechts).
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Rare vogel in het landschap

      Goed gezien zeker in contrast met achterliggende windmolens , maar ik had hem liever gezien vanuit een ander standpunt nu staat het allemaal zo centraal

      Comment


      • #4
        Re: Rare vogel in het landschap

        Wel dat lag nogal moeilijk, want ging ik meer naar rechts had ik de wieken niet meer in beeld, kwam dan op de zijkant ervan, ging ik naar links kwam er een hekken in beeld, en centraal had ik mooi die gracht in perspectief

        Comment


        • #5
          Re: Rare vogel in het landschap

          Koen..Deze foto is maar 38 Kb groot waardoor je allemaal rare randen in je foto hebt..
          Het verkleinen van je foto heeft een heel stuk kwaliteit vermorzeld..
          De foto zelf vind ik minder omdat die rare vogel me te centraal staat...
          Ik zou in de wei rondwandelen en eens kijken of ik rechts geen eyecatcher mee op de plaat kreeg.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Rare vogel in het landschap

            nee Pascal, die molen stond pal aan de voorkant van die wei dus kon je hem maar vanop de straat in beeld brengen ja hij staat wel pal in het midden en daar was ik me bewust van , is ook één van die waarden die je eens moet proberen te negeren , mijn bedoeling was om dat grachtje in de midden in perspectief te zetten ik misschien wel het grachtje meer naar rechts gezet hebben, dan stond de molen ook wat naar rechts, de foto is 860x576 veel groter mag hij niet zijn

            Comment


            • #7
              Re: Rare vogel in het landschap

              Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
              de foto is 860x576 veel groter mag hij niet zijn
              Ja maar door de lage KB,s is er veel kwaliteit verloren..Verder ben je wel duidelijk in je keuze..Bedankt voor de uitleg.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment

              Working...
              X