Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuw?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sneeuw?

    Kon geen betere titel verzinnen


  • #2
    Re: Sneeuw?

    Belichting lijkt me goed te zijn..

    Helaas een weinig boeiende compo.
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Sneeuw?

      Ik volg, een watje contrast zal wat helpen,alleen de inhoud is wat sober van deze foto, grt
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Sneeuw?

        voor showcase mocht die compositie er toch ietwat beter zijn.
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Sneeuw?

          Compositie moet iets boeiender kunnen. Er zit nu eenmaal weinig sfeer of spanning in de
          foto. Nogmaals proberen. En je misschien toch afvragen of je al direct naar Showcase moet?

          Comment


          • #6
            Re: Sneeuw?

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Compositie moet iets boeiender kunnen. Er zit nu eenmaal weinig sfeer of spanning in de
            foto. Nogmaals proberen. En je misschien toch afvragen of je al direct naar Showcase moet?
            I agree!
            SeALbe

            Comment


            • #7
              Re: Sneeuw?

              Hmmmnee, ik vind de compositie wèl ok.
              Ze is misschien een beetje moeilijk of complex, maar dat gaat samen met het onderwerp.
              Een compositie hoeft niet altijd heel vlot leesbaar te zijn om goed te zijn - zeker niet als het onderwerp complex is.
              'Vlaanderen' als titel had trouwens ook gekund.

              Het enige wat me nog een beetje stoort is het dak rechts. Nu ziet het dak er daar duidelijk schuin uit, terwijl je anders een fijn soort '2D-effect' krijgt met dat gebouwtje, als je begrijpt wat ik bedoel.

              Comment


              • #8
                Re: Sneeuw?

                Een in Vlaanderen veel voorkomend zicht en daarom ervaren we het als alledaags en oninteressant.
                Voor velen van ons heel herkenbaar!
                Daarom misschien ook zo moeilijk om te fotograferen?

                Comment


                • #9
                  Re: Sneeuw?

                  Sorry Felixxx, ik vraag mij af wat die foto hier staat te doen in Showcase. Ne stal naast een spoorweg in een weinig boeiende compositie. Geeeuw.
                  Homo Sapiens Pentaxiensis

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sneeuw? + edit

                    Het was nu eenmaal ook de bedoeling om het saaie, Vlaamse, alledaagse, rommelige landschap vast te leggen. Ik wou vooral de willekeurigheid en grijsheid vastleggen, en aan de weinig genuanceerde reacties te zien is dat gelukt ook.
                    Ik zie niet waarom deze foto niet in showcase past, ik heb hier al veel simpele en nietszeggende composities zien passeren en daar had niemand commentaar op, ik sta nog steeds achter de compositie in dit beeld die misschien wel minder toegankelijk is dan gewoonlijk.

                    @ S02: Thankx. Ik snap wat je bedoelt, maar daar is nu nog weing aan te doen denk ik:



                    Allesinds bedankt voor alle reacties, het is altijd leuk om te zien dat een beeld discussie veroorzaakt

                    Comment

                    Working...
                    X