Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HTC Touch Pro en de interne GPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HTC Touch Pro en de interne GPS

    Hello,

    Iemand die de interne gps deftig aan de praat gekregen heeft op zijn HTC Touch Pro?

    Had het ding gekocht zonder TomTom 7 indertijd. En de versie 5 die we hadden liggen kon blijkbaar niet echt overweg met die interne gps. Nu de 7 gekocht, maar nog steeds zonder succes. Buiten op straat gaan staan en nog maar 2 satellieten te zien.

    Blijkbaar heeft HTC een nieuwe rom uitgebracht en ook een patch. Heeft iemand al 1 van beiden met succes geprobeerd?

    Er was eerder een HTC topic. Leuk toestel, maar de gps is *kuch*.

    Thanks,

    -c

  • #2
    Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

    heb je quickgps geinstalleerd staan ? die moet je elke updaten en dan heb je binnen de 15seconden een fix.
    Uitgestest in de us en in australie dit jaar en werkt perfect

    Comment


    • #3
      Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

      Heb dat een jaar geleden geprobeerd, maar het programma is nu verlopen dacht ik. Zal het eens opnieuw testen. Morgen eerst een feestje voor de dochter

      Thanks,

      -c

      Comment


      • #4
        Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

        Ik heb de Touch Pro 2, maar software is idem, inderdaad Quickgps, regelmatig je sattelieten es updaten, paar dagen tot week geldig en snelle fix.
        Een ander goed alternatief is Seagee (het cab installatiebestand kun je wel ergens vinden op de xda developpers-site na registratie).

        Comment


        • #5
          Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

          Thanks for the help

          Het werkt nu. Quickgps stond erop, maar ik dacht dat de licentie verlopen was. Blijkt dat de download knop gewoon dient voor de lijst van satellieten te updaten

          Ik heb wel de gps patch van de htc site moeten downloaden eerst. Misschien dat ik de nieuwe rom ook eens ga proberen, maar dan is mijn vriendin al haar instellingen kwijt van haar toestel

          -c

          Comment


          • #6
            Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

            blij te horen dat we je konden helpen
            greetz

            Comment


            • #7
              Re: HTC Touch Pro en de interne GPS

              Ik denk dat je het meeste wel kunt backuppen met PIM Backup

              PIM Backup v2.8(Release date 20 Jan 2008) - fix for keeping old files when value is 10 (schedule options) - fix for subfolders having same name as folders under root (messages restore) - fix for the delimiter selection when...


              of


              j.

              Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
              , maar dan is mijn vriendin al haar instellingen kwijt van haar toestel

              -c
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment

              Working...
              X