Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe autoparking Madrid.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe autoparking Madrid.

    Je auto wordt er gewoon in een stapelrek gezet.

    KLIK

  • #2
    Re: Nieuwe autoparking Madrid.

    En wat kost een dagje parkeren daar?


    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe autoparking Madrid.

      Een heel gewone praktijk in Japan en Taiwan waar plaats heel schaars is. Dit is gewoonweg de manier om je auto te parkeren en de plaats op de meest nuttige manier te gebruiken. Een schitterend systeem

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe autoparking Madrid.

        Wat gebeurt er als je de handrem vergeet?
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe autoparking Madrid.

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Wat gebeurt er als je de handrem vergeet?
          Daar zullen ze ook wel aan gedacht hebben zeker.

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe autoparking Madrid.

            valt wel op dat er in de simulatie heel veel dure auto's meespelen lol
            canon eos 450D + 18- 55mm IS

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe autoparking Madrid.

              Oorspronkelijk geplaatst door waterfanaat Bekijk bericht
              valt wel op dat er in de simulatie heel veel dure auto's meespelen lol
              Inderdaad, zal er ook wel duur parkeren zijn, slechts dikke 150 plaatsen.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                Ik weet niet of ze nog bestaat, maar 40 jaar geleden was er reeds zulke parking in Antwerpen op de Italiëlei.

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                  30 jaar geleden was er een soortgelijke parking ( slechts 3 hoog ) in 1 van de zijstraten van de Nieuwstraat in Brussel.
                  Ik weet wel niet of deze parking nog bestaat. Het was denk ik niet zo'n groot succes want tijdrovend en je kon natuurlijk niet zo maar even naar je wagen om iets op te bergen of om vlug iets uit je koffer te halen.

                  Jo
                  Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                    Misschien een oplossing voor de blutsen die je op de flanken oploopt van pipo/a's die hun wagen op een afstand van de jouwe parkeren waar ze onmoglijk kunnen uitstappen zonder de jouwe te deuken. Daar krijg ik wel het sch**t van.
                    Dus liever meer betalen om je wagen ongeblutst terug te zien.Laat maar komen die rekken.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                      Misschien een oplossing voor de blutsen die je op de flanken oploopt van pipo/a's die hun wagen op een afstand van de jouwe parkeren waar ze onmoglijk kunnen uitstappen zonder de jouwe te deuken. Daar krijg ik wel het sch**t van.
                      Dus liever meer betalen om je wagen ongeblutst terug te zien.Laat maar komen die rekken.
                      Klopt Pol, maar heeft dat niet meer te maken dat men de laatste centimeter wil gebruiken om te kunnen verdienen? En dat is niet allen in Belgiekske zo. Ga naar Aken, Maastricht, idem dito. Misschien iets voor aankomst jouw vrouw het stuur laten overnemen. Zij mag dan op zo een mooie brede plaats, kort bij de ingang gaan staan.

                      Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                        Prachtig systeem en zeker een goede oplossing voor het plaatsgebrek en het mottige (=lelijke) zicht van een grote parking bovengronds.
                        Wanneer ik in Leuven onder het Ladeuze-plein parkeer betaal ik ook veel voor een paar uurtjes. Dus mag het iets kosten als mijn wagen veilig geparkeerd wordt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                          In Nederland bestaat dat systeem al geruime tijd

                          De kennispartner voor (decentrale) overheden, aannemers en adviesbureaus. Bij CROW staan samenwerken, groei in kennis en het delen van kennis centraal.

                          De bouw van automatische parkeergarages draagt bij aan een beter milieu. Dit zegt het Centrum voor Ondergronds Bouwen die de milieueffecten vergeleek van ondergrondse parkeergarages en een automatische parkeergarages. In het rapport ‘Verbetering luchtkwaliteit rondom ondergrondse bouwwerken’ publiceert COB de resultaten van een onderzoek naar de effecten die parkerende auto’s hebben op de hoeveelheid lokale luchtverontreiniging.
                          Never resist temptation or it could go away...
                          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                            30 jaar geleden was er een soortgelijke parking ( slechts 3 hoog )
                            dat kan hoor in Amsterdam hebben ze zoiets al 40 jaar.
                            grt,bouk.

                            zie boven, we waren gelijk aan het tikken.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe autoparking Madrid.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Misschien een oplossing voor de blutsen die je op de flanken oploopt van pipo/a's die hun wagen op een afstand van de jouwe parkeren waar ze onmoglijk kunnen uitstappen zonder de jouwe te deuken. Daar krijg ik wel het sch**t van.
                              Dus liever meer betalen om je wagen ongeblutst terug te zien.Laat maar komen die rekken.
                              Daar kan ik je tenvolle in volgen Pol, zo zal ik steeds vermijden op een parking naast zo een onverzorgde geblutste roestige bak te gaan staan........, maarja, wat er naast je staat als je terugkomt, dat weet je natuurlijk niet.

                              Die automatische parkings hebben enorme voordelen, binnen de drie minuten heb je blijkbaar je wagen terug, veiliger tegen diefstal, minder kans op schade, en je hoeft hem niet terug te zoeken, zo heb ik in Zaventem eens niet goed opgelet, en ik kon er een kwartier naar zoeken.

                              Nadeel is natuurlijk als je iets vergeten bent in je wagen.

                              Comment

                              Working...
                              X