Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijlichten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijlichten

    Ik ga binnenkort een aantal foto's nemen in een kamer waar het nogal donker is. De foto's moeten zeker zeer licht zijn en ik vroeg me dan ook af op welke manier ik de kamer wat lichter zou kunnen maken.

    Is een bouwlamp hier een optie of een lamp van een discobar? Of zijn er andere mogelijkheden?

  • #2
    Re: Bijlichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort een aantal foto's nemen in een kamer waar het nogal donker is. De foto's moeten zeker zeer licht zijn en ik vroeg me dan ook af op welke manier ik de kamer wat lichter zou kunnen maken.

    Is een bouwlamp hier een optie of een lamp van een discobar? Of zijn er andere mogelijkheden?
    om een kamer op te lichten kan een statief en een lange sluitertijd een oplossing bieden...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Bijlichten

      Klopt inderdaad. Ik had erbij moeten vermelden dat er mensen op de foto staan die bezig zijn met handelingen

      Comment


      • #4
        Re: Bijlichten

        Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
        Klopt inderdaad. Ik had erbij moeten vermelden dat er mensen op de foto staan die bezig zijn met handelingen
        dan verwijs ik je even door naar een andere topic, waar recentelijk het gebruik van bouwlampen besproken werd... als je na het lezen van dit topic nog vragen hebt...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: Bijlichten

          Ok, thx!

          Comment

          Working...
          X