Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moddervulkaan (I)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moddervulkaan (I)

    Diep in het binnenland in Roemenië is dit merkwaardige natuurverschijnsel te zien...

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Moddervulkaan (I)

    zalige compo, mooie plaat
    Web: http://www.hanscouwenbergh.be
    Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

    Comment


    • #3
      Re: Moddervulkaan (I)

      Dat is heel mooi
      Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

      MVG FLOWER Canon7D

      Comment


      • #4
        Re: Moddervulkaan (I)

        (onderwerp spreekt me heel erg aan, afgezien daarvan) prachtige foto en verschijnsel heel mooi en duidelijk in beeld gebracht.

        Comment


        • #5
          Re: Moddervulkaan (I)

          Bedankt voor de reacties !

          Een uniek verschijnsel, dat zeker de moeite waard is te fotograferen
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Moddervulkaan (I)

            Dama als ik zo bescheiden mag zijn..Heeft misschien niet met de fotos te maken hé maar het is wel de eerste indruk die telt..
            Probeer eens een ander lettertype of zelfs je fotos zonder al te grote kader info..
            Ik neem aan dat het wel herkenbaar blijft voor jou en vele anderen maar soms stoort het mij mateloos aan deze opnames..En ik ben geloof ik niet de enige...
            Nogmaals..Deze plaat is minder sterk dan die met de omzetting..
            Niet te snel gaan door selectiever te zijn..Ik ben gewoon jaloers wat jij hier allemaal uit je archief laat zien maar daar kun je volgens mij veel selectiever mee omspringen..Dit is geen verwijt maar wel een gouden tip..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Moddervulkaan (I)

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Niet te snel gaan door selectiever te zijn..Ik ben gewoon jaloers wat jij hier allemaal uit je archief laat zien maar daar kun je volgens mij veel selectiever mee omspringen..Dit is geen verwijt maar wel een gouden tip..
              Inderdaad, soms is het beter 1 goede plaat te tonen dan 5 halve...
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Re: Moddervulkaan (I)

                Bedankt voor de gouden tips !

                De foto's die ik hier post zijn uiteraard selectief gekozen, uit heel wat meer foto's.
                Voor de ene is het de zoveelste van Roemenië, of de zoveelste van een bepaald onderwerp.
                Voor de ander is het net leuk om een reeks te zien, omdat één foto niet altijd even veel zegt, of een ander aspect toont van hetzelfde onderwerp.

                Dit heb je met reeksen, 1 is steeds de betere, maar voor ieder zal dit telkens een andere foto uit die reeks zijn.

                Soms denk ik dat het beter is ze te bundelen in een fotoverhaal, maar daarvoor "schrijf" ik niet goed genoeg.

                Zélf die ene allerbeste foto eruit kiezen is soms moeilijk, omdat je als fotograaf veel meer gebonden en verbonden bent met een opname. Er hoort steeds een verhaal bij, dat de foto onbewust een stuk aantrekkelijker maakt voor de maker dan het voor de kijker soms is.

                Ik begrijp dat het soms iets te veel wordt voor sommigen.

                Ik zal wat meer pauzes inlassen tussen de verschillende posts...
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Moddervulkaan (I)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                  Soms denk ik dat het beter is ze te bundelen in een fotoverhaal, maar daarvoor "schrijf" ik niet goed genoeg.
                  Misschien is "fotoverhalen" een idee voor jou (iets hoger in de fotohoek). Een goede reeks, deskundig gekozen foto's, met een logische en sterke volgorde, hoeven niet altijd begeleid te worden door tekst...
                  Een goede reeks neerzetten is niet eenvoudig, het is niet iedereen gegeven. Maar een sterke reeks spreekt boekdelen...
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment

                  Working...
                  X