Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Swivel van Cameratools???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Swivel van Cameratools???

    Ik ga vanavond nog mijn bestelling bij cameratools doen, en weet enkel niet goed welke swivel ik moet kiezen. Plastieken zijn niet goed, enkel, ik kan vanop de website niet afleiden welke nu goed is en welke niet. Iemand die kan helpen?

    LumoPro LP633 Umbrella Swivel + HotShoe Bij deze lijkt de hotshoe me een beetje raar en niet zo sterk

    LumoPro LP634 Umbrella Swivel Adapter Dit lijkt me een stevigere, maar lijkt geen hotshoe te hebben......

    JJC FU-SOB Flash Umbrella Holder Deze lijkt me helemaal niet goed...

    Manfrotto Lite Tite 58*2-34% 026MRDit is veel duurder maar lijkt me ook steviger, ik weet wel niet of deze een hotshoe heeft....


    Alvast bedankt voor wie kan helpen!!!

    Groetjes
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

  • #2
    Re: Welke Swivel van Cameratools???

    heb je een coldshoe nodig? de LP634 lijkt me het best... als je triggers, bv rf602 een hotshoe hebben heb je helemaal geen hotshoe nodig, dan ben je beter af zonder, want dan draai je die gewoon op een spigot... en die is meegeleverd...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Welke Swivel van Cameratools???

      Eens met Koen. De LP634 lijkt me de betere keus.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Welke Swivel van Cameratools???

        Ah ja idd, ik heb cactus V4's. Ik had het schroefje niet gezien bedankt!
        Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
        BLOG

        Comment


        • #5
          Re: Welke Swivel van Cameratools???

          Ik gebruik van die LP633's en die zijn ook zeker niet slecht hoor Maar ik heb dan wel weer een coldshoe nodig omdat mijn Elinchrom triggers geen hotshoe hebben....
          www.indetailfotografie.nl

          Comment

          Working...
          X