Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vandaag dag zonder GSM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vandaag dag zonder GSM

    Lukt het?

    Ik las dit vandaag in een Vlaamse krant en prompt kreeg ik een reclame onder mijn
    neus van een telecombedrijf waar je voor slechts één euro een gsm kan krijgen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Vandaag dag zonder GSM

    die dingen zijn toch gratis.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Vandaag dag zonder GSM

      Wat gaan ze nog allemaal uitvinden...
      Waarom eens geen dag zonder 'de dag van zonder met...'

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Vandaag dag zonder GSM

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Wat gaan ze nog allemaal uitvinden...
        Waarom eens geen dag zonder 'de dag van zonder met...'

        mir
        Gisteren in Blokken mir....
        De kruisspin is de spin van het jaar 2010.
        Daar zat ik ook idd. op te wachten.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Vandaag dag zonder GSM

          of eens "een dag zonder theokus-chitchat"
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Vandaag dag zonder GSM

            Integraal flauwe zever. Laten we allemaal een gsm kopen om die dan collectief niet te gebruiken!
            Net zoals de dag zonder facebook om te tonen dat we niet afhankelijk zijn van dergelijke zaken.
            Ik heb vandaag al gebeld met mijn gsm. Omdat dat nodig was. Anders had ik er nooit een gekocht...

            Ik ben voor het voorstel van mir, al houdt dat een contradictio in terminis in: als je er aan meedoet zondig je eraan, als je er niet aan meedoet ook. Mooi zo. Alvast een datum prikken?

            Palladio
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #7
              Re: Vandaag dag zonder GSM

              'k Zit voor de moment in Menen, bij mijn dochter, en mijn stom GSM is plat.
              Dus ja, vandaag een dag zonder GSM.


              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Vandaag dag zonder GSM

                Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                of eens "een dag zonder theokus-chitchat"
                Pas op he of ik zeg van u tegen ma
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Vandaag dag zonder GSM

                  Ik heb zo'n ding niet. Ik heb dit ook nooit gehad. Dus ook deze dag gaat aan mij voorbij als
                  ware hij nooit geboren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vandaag dag zonder GSM

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Ik heb zo'n ding niet. Ik heb dit ook nooit gehad. Dus ook deze dag gaat aan mij voorbij als
                    ware hij nooit geboren.
                    Hier nog zo ene. En zou geen willen, voor geen goud!!!.
                    Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vandaag dag zonder GSM

                      Ik heb een GSM die ik alleen meeneem als ik ga werken (zo kan mijn baas mij bereiken) en soms als ik op de baan ben. De 15 Euro per laadbeurt moet ik echt in't oog houden want na een jaar vervalt de belwaarde.
                      Ik vraag mij af waar al die anderen de hele dag zitten naar te belen of waar ze hun "1000SMSen inbegrepen" voor gebruiken.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vandaag dag zonder GSM

                        Ik heb véél méér dagen zonder dan met GSM. (inzake gesprekken dan toch).
                        Nochtans heb ik er één, mijn vrouw ook, en zit er nog een andere in de auto (omdat daar al een Nokia houder in zat van een ouder model). En mijn GSM ligt bijna constant aan.
                        Maar ja, ik zal altijd een goedkope vaste lijn gebruiken als ze in de buurt is. Als er ooit eens fatsoenlijke GSM tarieven komen zal dat misschien veranderen.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vandaag dag zonder GSM

                          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                          Ik heb een GSM die ik alleen meeneem als ik ga werken (zo kan mijn baas mij bereiken) en soms als ik op de baan ben. De 15 Euro per laadbeurt moet ik echt in't oog houden want na een jaar vervalt de belwaarde.
                          Ik vraag mij af waar al die anderen de hele dag zitten naar te belen of waar ze hun "1000SMSen inbegrepen" voor gebruiken.
                          Idem ditto hier. Moet ene hebben van mijn werk maar voor de rest: wie mij nodig heeft zal mij wel vinden. Rotding.

                          Nerdi
                          Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vandaag dag zonder GSM

                            Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                            of eens "een dag zonder theokus-chitchat"
                            Of eentje zonder moderators.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vandaag dag zonder GSM

                              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                              Ik vraag mij af waar al die anderen de hele dag zitten naar te belen of waar ze hun "1000SMSen inbegrepen" voor gebruiken.
                              Als je alle dagen voor 07u00 vertrekt en na 19u00 thuiskomt en dus niemand u kan bereiken tijdens kantooruren, dan ben je content dat je een GSM hebt.
                              Een gepensioneerd koppel dat de ganse dag thuis zit of een zelfstandige dat de hele dag nooit verder dan 5 meter van zijn telefoon verwijderd is, zal daar al veel minder behoefte aan hebben.
                              Mensen die heel veel op de baan zijn zullen anders ook content zijn af en toe eens iemand te horen of kunnen bellen.
                              Vroeger stond in elke vrachtwagen een CB, nu hebben ze bijna allemaal een GSM.
                              Tijden veranderen, communicatiemiddelen veranderen maar communicatie heeft de mens eigenlijk altijd gezocht.
                              En verder zijn er ook heel veel mensen die de GSM als echt werkmiddel gebruiken, na elke klant bellen voor de volgende afspraak bijvoorbeeld.
                              Een GSM is niet altijd slecht gebruikt, voor de ene is het een werkmiddel, voor de andere wat speelgoed en voor nog anderen een showmiddeltje.
                              Eén uitzondering op de regel ... een schoonmoeder met een GSM kan nooit goed zijn.
                              Maar wat maakt het uit ... als de mens maar gelukkig is en men een ander zijn rekening niet moet betalen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X