Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom - Onbeperkt internet!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgacom - Onbeperkt internet!

    Dit vond ik daarnet in m'n mailbox:

    Beste XXXXXXX,

    Uitstekend nieuws! Omdat het internetgebruik de voorbije jaren sterk geëvolueerd is, verhoogt Belgacom op 1 maart spectaculair de snelheid en het volume van uw Internet Plus-abonnement. En u hoeft er zelf niets voor te doen.

    Zo kunt u zich voortaan in alle comfort uitleven met uw foto’s, filmpjes, muziek en games. Zonder downloadlimiet! Bovendien surft u straks nóg sneller.

    En het beste nieuws? Vanaf 1 april daalt de prijs van uw abonnement met € 1,05 per maand.

    Wat verandert er concreet voor u?


    _______________________Tot 1 maart:______________Vanaf 1 maart:

    Naam abonnement :_______ Internet Plus___________ Internet Intense
    Downloadsnelheid (1):_______18 Mbps_______________tot 20 Mbps
    Uploadsnelheid (1):_________1,2 Mbps_________________2 Mbps
    Volume/maand : ____________60 GB_________________onbeperkt (2)
    Volume mailbox (3):__________50 MB________________1GB (1000 MB)

    Deze vooruitgang geeft uw bestaande internetoplossing een nieuwe dimensie. Daarom krijgt Internet Plus vanaf 1 maart ook een nieuwe naam: Internet Intense. Uw abonnement wordt automatisch omgezet, ook indien u een pack hebt met Internet Plus. U hoeft dus zelf niets te ondernemen.

    Vergeet ook niet dat u gratis mobiel kan surfen gelijk waar in België tijdens het weekend. Deze optie kan u gratis laten activeren (4).

    In de loop van deze maand krijgt u nog een brief bij u thuis waarin u alle details van deze wijzigingen nog eens zal kunnen nalezen. Ondertussen kunt u ook terecht op www.belgacom.be.

    Ik wens u alvast veel surfcomfort in dit nieuwe internettijdperk.

    Met vriendelijke groeten,

    Kris Vervaet
    Vice-president Marketing & Channel Management


    (1) Uw up- en downloadsnelheid is afhankelijk van de afstand tussen uw aansluitingspunt en de centrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling.
    (2) Volume voor Intense: onbeperkt gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Belgacom. Belgacom behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks verbruik hebben dan het gemiddelde van de Internet Intense-klanten. Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen.
    (3) In de loop van de maand april.
    (4) Mobile Internet Free Weekend : De klok rond gratis surfen in het weekend en op feestdagen. Maximaal 500 MB/maand, daarna €0,03/MB. Tijdens de week €2,49/u. Niet cumuleerbaar met andere Mobile Internet opties
    't is toch weer een stap in de goeie richting...
    (ja, ik ken dommel en base en... maar wil die niet)
    Niet geschoten is altijd mis!

  • #2
    Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

    60 GByte onbeperkt surfen ?

    Begrijp dit niet goed.

    Comment


    • #3
      Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

      Tot nu toe is Internet Plus idd gelimiteerd op 60gb, maar vanaf 1 maart verandert dit abonnement in "Internet Intense" en valt die limiet weg (lijkt mij de grootste verandering)
      Niet geschoten is altijd mis!

      Comment


      • #4
        Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

        Ik hoop dat telenet last krijgt van geldingsdrang, ik betaal nu 70€ voor digitale tv en 100gb/maand

        'k heb niet echt meer brandbreedte nodig, maar een prijsaanpassing mag wel.
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

        Comment


        • #5
          Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

          Telenet heeft al een abo met 250gb limiet aangekondigd, maar nog geen prijzen.

          Misschien dat de "kleinere" abonnementen dan ook wat zullen dalen in prijs? Of de goedkopere omhoog qua limiet zodat je kan "zakken" (let wel, geloof dat je bij telenet 50€ betaalt om te verlagen van abonnement, maar dat weet ik niet uit eerste hand)
          Niet geschoten is altijd mis!

          Comment


          • #6
            Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

            van 1.2 naar 2 upload is anders ook niet slecht als je regelmatig foto's online wilt zetten
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • #7
              Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

              Onbeperkt? FUP... lees vooral de kleine lettertjes. De ISP bepaalt wat fair use is. Toch voorzichtig zijn als je grote volumes wil verzetten. (Mijn 175 GB abbo is nog steeds voldoende )
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                pfff grote reclame en hoog van de toren blazen maar ik blijf wel op 4.6 Mbps zitten mijn lijn kan niet hoger gezet worden. Belgacom centrale is niet aangepast voor hogere snelheden. abonnement gaat wel 1.20 euro omhoog
                Kan er niet meer mee lachen, zal toch eens de overstap naar telenet moeten overwegen.
                I love my D500

                Comment


                • #9
                  Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                  heb al 1.5j onbeperkt internet
                  Het goedkoopste en snelste internet van tStad! Exclusieve glasvezel provider in Borgerhout!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                    heb al 1.5j onbeperkt internet
                    www.dommel.com
                    maar geen deftige service bij die mannen
                    ik kan daarvan meespreken, wegens het hosting bij dommel van een vrij grote site
                    tijdens het weekend krijg je daar dus al niemand te pakken voor een probleem op te lossen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                      Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                      heb al 1.5j onbeperkt internet
                      www.dommel.com
                      Dat is ook niet onbeperkt zoals jij dat wil verstaan, dat is onbeperkt zoals "zij" dat willen verstaan.

                      Als jij meer gaat verbruiken dan de gemiddelde klant, dan krijg je ook een briefje of mailtje met het verzoek je downloadgedrag wat aan te passen ... soms krijg je niets maar merk je "toevallig" plots veel onderbrekingen of vertragingen op.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                      tijdens het weekend krijg je daar dus al niemand te pakken voor een probleem op te lossen
                      En daarbuiten is de gemiddelde responsetime tussen de 6 à 8 maand.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                        Yep, hier ook van dat...

                        In de mailbox een bericht dat ik automatisch van Internet Go naar Internet Favorite ga met hogere down- en upload snelheden, groter volume tot 75gig zonder meer te betalen That's the way to go
                        Rudy,

                        Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                          Belgacom voelde de hete adem van Telenet
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #14
                            Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                            Pff...ik zit ook al 1.5 jaar met inbeperkte download aan 29.5eur/maand: Scarlet.
                            Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                            Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                            Comment


                            • #15
                              Re: Belgacom - Onbeperkt internet!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                              Yep, hier ook van dat...

                              In de mailbox een bericht dat ik automatisch van Internet Go naar Internet Favorite ga met hogere down- en upload snelheden, groter volume tot 75gig zonder meer te betalen That's the way to go
                              Zonder meer te betalen ?? volgens de site van belgacom wordt Go to favorite: 41.75€ naar 42.90€

                              Ander paketten dalen dan weer in prijs.

                              I love my D500

                              Comment

                              Working...
                              X