Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom gratis bericht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belgacom gratis bericht

    Ik word sinds gisteren op mijn vaste telefoon om het uur opgebeld dat ik een gratis bericht heb, dan moet ik op 1 drukken om doorverbonden te worden, waarna ik een bezet nr. krijg , het gaat trouwens om een sms bericht, terwijl ik dat niet eens op mijn telefoon kan bekijken, er zijn geen andere opties, zoals verwijderen of zo
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Belgacom gratis bericht

    De mogelijkheid om een sms te sturen naar een vast telefoonnummer bestaat wel, er is dan een computerstem die de tekst voorlees
    maar bezettoon is niet normaal , misschien een leeg bericht ?

    Comment


    • #3
      Re: Belgacom gratis bericht

      of dit ?
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Belgacom gratis bericht

        Lap, daarnet weer, al 2 dagen, hoelang laten ze zoiets duren? Heb alvast de stekker uitgetrokken
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #5
          Re: Belgacom gratis bericht

          en de mensen die U nu willen bereiken om de oplossing van je probleem aan te bieden krijgen tuuut, tuut, tuut te horen.."toerist" is er effen niet....ze spreken een bericht in en je wordt terug opgebeld...zo blijft het dan duren hé.
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #6
            Re: Belgacom gratis bericht

            Je zou misschien beter eens bellen naar Belgacom en vragen wat je kan doen ... dan had het vermoedelijk geen twee dagen geduurd.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Belgacom gratis bericht

              doet me denken aan een cartoon van Kamagurka.
              een man staat naar zijn telefoontoestel te kijken en zegt:
              "vooruit, zeg eens DRING.
              ...
              soms doet hij niets anders."

              Comment


              • #8
                Re: Belgacom gratis bericht

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Je zou misschien beter eens bellen naar Belgacom en vragen wat je kan doen ... dan had het vermoedelijk geen twee dagen geduurd.
                als je geluk hebt, heb je dan geen twee dagen wachtmuziek gehoord voor ze je proberen te helpen

                Comment


                • #9
                  Re: Belgacom gratis bericht

                  Heb je toevallig een Proximus abo of zo ? Die stuurden een sms om te melden dat ze nu beheerd werden door Belgacow ... misschien blijft die bij u rondzingen?

                  ..& BTW ik kan met mijn domme DECT telefoon (vaste lijn) gewoon sms'en sturen en ontvangen net zoals met een gsm ..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belgacom gratis bericht

                    Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                    Lap, daarnet weer, al 2 dagen, hoelang laten ze zoiets duren? Heb alvast de stekker uitgetrokken
                    Mijn ouders hadden een paar jaar geleden net hetzelfde voor, even bellen naar Belgacom en zeggen dat je dat niet meer wil, zij kunnen dat oplossen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Belgacom gratis bericht

                      Vandaag niks meer gehoord
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Belgacom gratis bericht

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Vandaag niks meer gehoord
                        Toch niet in dezelfde kliniek gelegen als "juppeke" van Oostende??
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                        Comment

                        Working...
                        X