Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

    Ik kijk uit naar een nieuwe gsm en het merk HTC viel mij op. Nu is er ook een vrij goedkope versie uit van rond de 179€ bij Vandenborre.

    Maar ... is dit een goed merk ? Het is waarschijnlijk een nieuwe speler op de markt.
    Het zou gerust eens iets anders mogen zijn dan Nokia en Samsung. Info over het merk kan ik moeilijk vinden. 2 verkooppunt zeiden dat ze zelfs beter waren dan de grote 2, maar ja zeggende woorden van een vekoper ...

    Het design is alvast top, touch screen, enz

    Dank alvast voor eventuele referenties !


    Mvg

    R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

    HTC is ondertussen toch al een tijdje op de markt hoor en het is een zeer degelijk merk. Wat mij betreft zeker aan te raden!!
    GO ON...BE A TIGER!!!

    Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

    Comment


    • #3
      Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

      Ik heb een HTC HD2 en ben er zeer tevreden over.
      Filip

      Comment


      • #4
        Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

        HTC is een zeer degelijk merk, ik zou zelfs zeggen een topspeler. Draait op windows. Het vroegere Qtek dacht ik.

        Weet wel niet of het goedkope broertje ook zo goed is.

        Comment


        • #5
          Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

          Die HD2 ziet er wel een goed machientje uit

          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

          Comment


          • #6
            Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

            Ik heb ook een HTC van het werk, waar trouwens iedereen HTC heeft.
            Mijn vader heeft onlangs ook een HTC gekocht en zeer tevreden over
            Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

            Comment


            • #7
              Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

              Ik gebruik een HTC Magic en die draait op Android (Google OS).
              Werkt perfect en persoonlijk vind ik het aangenamer dan Windows Mobile.

              Comment


              • #8
                Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                Ik zou sowieso wachten met Windows Mobile tot Windows Phone OS (Win 7) uit is.

                De huidige versies vind ik echt niet gebruiksvriendelijk voor een smartphone (een pda ja).
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #9
                  Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                  Ik heb al twee jaar een HTC Touch (van het werk) en ben absoluut niet tevreden en zou hem dan ook niet aanraden. Ik vind hem onbetrouwbaar. Voorbeeldjes: netwerk valt regelmatig weg, telefoon gaat in een soort stand-by wat je enkel opmerkt als je zelf probeert te bellen...maar al die tijd was je dus wel onbereikbaar. Heb ook al enkele keren voorgehad dat ik bij manuele invoering van een telefoonnummer terrecht kom bij een andere abonnee (die dan wel in mijn contacts zit), heel vervelend.

                  Qua design ziet hij er heel mooi uit en gaat ondertussen al 2 jaar mee....maar zou geen tweede keer voor HTC kiezen

                  Comment


                  • #10
                    Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                    Bij ons is iedereen aan het overstappen van HTC naar Iphones
                    Mijn foto's
                    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                    Comment


                    • #11
                      Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                      Gelukkige bezitter van een HTC Touch
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • #12
                        Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mietie Bekijk bericht
                        Ik heb al twee jaar een HTC Touch (van het werk) en ben absoluut niet tevreden en zou hem dan ook niet aanraden. Ik vind hem onbetrouwbaar. Voorbeeldjes: netwerk valt regelmatig weg, telefoon gaat in een soort stand-by wat je enkel opmerkt als je zelf probeert te bellen...maar al die tijd was je dus wel onbereikbaar. Heb ook al enkele keren voorgehad dat ik bij manuele invoering van een telefoonnummer terrecht kom bij een andere abonnee (die dan wel in mijn contacts zit), heel vervelend.

                        Qua design ziet hij er heel mooi uit en gaat ondertussen al 2 jaar mee....maar zou geen tweede keer voor HTC kiezen
                        toestel laten nakijken zou ik zeggen want ik heb met de mijne helemaal geen probleem
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #13
                          Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                          ik gebruik toch al paar jaar htc

                          eerst de p4350 en nu de touch pro, heel tevreden van

                          het gebruiksgemak is enorm toegenomen met het touchflo bedieningsconcept

                          windows heeft wel eens ze kuren maar als ge een paar kneepjes onder de knie hebt..., enplus voor vele ideeen bestaat er wel een programmatje voor winmobile , wat het des te interesanter maakt

                          symbian en andere daarintegen...

                          kmoet wel stellen dat ik de laatste tijd een ongeloofelijke opmars van iphone software tegenkom...
                          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                          Comment


                          • #14
                            Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                            Ik volg al Qtek van de Xda 2i (in de tijd met extern wifi kaartje) naar de P3300 en nu de HTC Pro 2.

                            Begon als "pda-phone met gps" voor zakenmensen, maar daar de gewone mens ook een all-in met gps & internet kon apprecieren, en de komt van andere merken zoals Samsung, Nokia, Iphone, ... brachten ze meer compactere gsm modellen uit met meer design en technische snufjes.

                            Ook het merk E-Ten (G500) heb ik ooit gehad, ook een leuk toestel.

                            HTC is een topmerk, de voorloper van alles, had alle technische snufjes (internet/gps/gsm) samen voordat Nokia,Iphone,... hier ooit aan dachten.
                            Was al heel lang gekend als Qtek, maar moest een inhaalbeweging maken (meer publiciteit) omdat ze minder gekend waren bij het grote publiek.

                            Je moet maar eens een kijkje nemen op XDA developpers forum, hoeveel modellen er al zijn

                            Comment


                            • #15
                              Re: GSM-merk HTC : iemand mee vertrouwd ?

                              Hier is enkele weken geleden een andere draad over geweest.
                              Daar heb ik trouwens gezegd dat de HTC diamond de meest onhandige phone is die ik ooit heb gebruikt.

                              Dpaul
                              DPaul - A.FIAP
                              D810, nikkors and other stuff

                              Comment

                              Working...
                              X