Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nintendo Wii kenners in de zaal?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nintendo Wii kenners in de zaal?

    Ik zou graag voor ons gezinnetje een wii kopen, en zag deze aanbieding van hier in de buurt:


    Het toestel is nog vrij recent (december 2009), en heeft dus nog een hele tijd garantie.

    Is dit een goede (beginners)configuratie, en wat zou een eerlijke prijs zijn?
    Fuji FinePix S100fs

  • #2
    Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

    Over een echte 'config' bij een gameconsole zoals de WII kan je niet spreken, is steeds hetzelfde. Bij Xbox en Ps3 kan je meer of minder geheugen nemen.
    Maar de advertentiestarter wil alleen ruilen tegen een Xbox360 of een PS3 als ik het goed versta en als je 1 van die laatste 2 hebt, zou ik deze al zeker niet omwisselen voor de WII (mijn pers. mening natuurlijk).

    WII Sports krijg je er sowieso bij, dus dat is geen afzonderlijke game. De rest...tja, PES2010 is gekend maar tegenover Fifa 2010 ondermaats genoemd, Super Mario Bros is een dijk van een spel maar je moet voor zulk een platformgame zijn, de rest is niet zo bijster veel soeps imo.

    Dient hij voor jezelf of ben je op zoek naar een console voor the (jonge) kids?
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

      Officieel is 'm voor de kinderen (twee zoontjes van 3 en 5 jaar).
      Ikzelf zal 'm ook wel gebruiken, Super Mario is zo een spel wat me wel ligt en Mariokart zal ook nog wel volgen.
      Voor m'n vrouw zou ik er een Wii-fit (met zo een bord) en een Wii-hometrainer erbij kopen.

      De adverteerder wil evt ruilen, maar ook verkopen (270 euro).
      Fuji FinePix S100fs

      Comment


      • #4
        Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

        Aaaah wel als het officieel voor die leeftijd van kinderen gaat, dan is het wel de beste console imo. Maar om er nu nog zoveel voor neer te tellen...
        Dan zou ik dit pakket laten varen want die extra gems gaan je waarschijnlijk toch niet aanstaan, een goedkoper pakket nemen en het extra geld dat je overhoudt spenderen aan een fit.board en accesoires.

        Check dit eens bv:
        http://www.9lives.be/forum/b-s-overi...ario-bros.html

        Dat forum, 9lives.be, biedt ook de mogelijkheid tot een verkoopforum. Als je dat even in het oog houdt ga je interessante paketten tegenkomen
        Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

          Thanks voor je uitleg.
          Ik ga dit idd laten voorbijgaan.

          We zouden toch liever een witte hebben omdat de acessoires (stuurtje ed) ook in 't wit zijn.
          Fuji FinePix S100fs

          Comment


          • #6
            Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

            Ge hebt gelijk, check eens goed de fora, vind je veel betere packs.

            Ik bijvoorbeeld, heb 2 jaar geleden de WII voor 150 euro gekocht,
            en er waren een paar games bij, gloednieuw, rekening als bewijs.
            Met andere woorden, er zijn sowieso beter deals te vinden, je moet alleen
            ff goed rondkijken, happy hunting
            Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

              't is ook niet dringend hoor.
              Misschien dat de Paasklokken de Wii brengen, dus heb ik nog wel een tijdje hé.

              Eigenlijk is de zoektocht wel plezant, want zoals vaak:
              the chase is better than the catch
              Fuji FinePix S100fs

              Comment


              • #8
                Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

                Leuk aan de WII is dat je hem gemakkelijk kan (softwarematig) modden (perfect legaal hoor) zodat je er een harde schijf aan kan hangen en zo de kopie van een spel kan spelen. (Geen illegale downloads natuurlijk, want dat mag niet gewoon de images van je eigen spellen, zo verslijten ze niet)
                Niet geschoten is altijd mis!

                Comment


                • #9
                  Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
                  Leuk aan de WII is dat je hem gemakkelijk kan (softwarematig) modden (perfect legaal hoor) zodat je er een harde schijf aan kan hangen en zo de kopie van een spel kan spelen. (Geen illegale downloads natuurlijk, want dat mag niet gewoon de images van je eigen spellen, zo verslijten ze niet)
                  Als dat echt legaal zou zijn, is dat zeker de moeite waard.
                  Onze zoontjes zijn niet zo voorzichtig, en krassen op de DVD's zijn dan ook niet uitgesloten...
                  Maar kan je die DVD's dan gewoon op een HD kopiëren?
                  Fuji FinePix S100fs

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nintendo Wii kenners in de zaal?

                    Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                    Als dat echt legaal zou zijn, is dat zeker de moeite waard.
                    Onze zoontjes zijn niet zo voorzichtig, en krassen op de DVD's zijn dan ook niet uitgesloten...
                    Maar kan je die DVD's dan gewoon op een HD kopiëren?
                    Als je een toestel koopt mag jij dat altijd aanpassen zoveel je wil, want het is jouw eigendom. Meestal vervalt dan natuurlijk wél je garantie. (Zo kan je bij de meeste spelconsoles een chip laten inbouwen zodat je kopies enzo kan spelen, Hard Mod heet dat dan)

                    SoftMod is de aanpassing van de software. Je toestel verandert dus niet en je garantie blijft behouden! Je kan dan programmaatjes installeren, om bvb gameboy spelletjes te spelen, of divx films, of om vanaf een harde schijf te laden. USB Loader GX vind 'k wel een mooie. één van de duizenden filmpjes op joetjoeb: Klik

                    Zoals van alle schijfjes kan je op je pc een schijfimage maken. (.iso bestand zo je wil)
                    De harde schijf die je hiervoor gebruikt moet wel speciaal geformatteerd worden en de schijfimages zet je met een (gratis) programmaatje hierop dan. aan je wii hangen, usb loader starten en spelen maar :-)

                    Het enige aan het hele verhaal dat illegaal kan zijn is dat je schijfimages gebruikt waarvan je zélf het spel niet bezit. Dus die je gekregen hebt van iemand. In het echt of gedownload van bvb torrent-sites; het doet er niet toe. (Die gozer in het youtube filmpje heeft vast niet AL die spellen gekocht bvb).

                    Softmod kan je zelf doen (google op "softmod wii"). Wel effe opletten welke softwareversie er op de jouwe staat...
                    Je kan het ook láten doen. Effe zoeken op zoekertjessites en je vindt vast iemand die het doet. Kost meestal tussen 15 en 35 pleuro.

                    Veel speelplezier
                    Niet geschoten is altijd mis!

                    Comment

                    Working...
                    X