Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograferen in Vorst Nationaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograferen in Vorst Nationaal

    Op 22/2 ga ik naar een concert te Vorst nationaal van een Pink Floyd coverband. Als amateur heb ik sowieso geen toelating om vooraan foto's te mogen nemen. Volgens de ticket verkoper (Sherpa) is het nemen van beeld en of geluidsopnamen strikt verboden (dat staat toch zo vermeld op de achterkant van de tickets) , maar weet iemand of er eigenlijk controle is aan de ingang? Het is frustrerend om te zien dat je als amateur met een SLR eigenlijk niet binnen kan op een concert, terwijl er naast jou iemand met GSM, Iphone, bridge, kleine videocamera, ... lustig foto's aan het nemen is. Soms lijkt het of je in een discotheek zit met al die flitsen.
    En voor iemand het voorstelt, aan de kassa van Vorst konden ze mij niet wijzer maken
    Comfortably numb with my Pentax

  • #2
    Re: fotograferen in Vorst Nationaal

    Er staat niet voor niks security en je rugzak of handtas worden wel gecontroleerd denk ik, dus het zal niets worden.

    Ik denk dat het vooral in kleine zalen (Hof Ter Lo, Trix), achterafzaaltjes van cafe's, kleine festivals mogelijk is.

    In de AB, Vorst of t Sportpaleis zal je als amateur zonder perspas geen slr mee mogen pakken.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: fotograferen in Vorst Nationaal

      Ik ga ook naar dat concert
      De eerste keer dat ik ze gezien heb (Koninklijk Circus) had ik mijn Ixus meegenomen en na een foto of 3 kwam er iemand zeggen dat ik moest stoppen. Er liepen toen zeker 3 mensen rond om te controleren.
      Ik heb ze een tweede keer gezien in de Elizabethzaal in Antwerpen en toen werd er geen controle gedaan. Toen had ik geen toestel mee.
      Die groep is echt héél goed
      Cypho
      Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

      Comment


      • #4
        Re: fotograferen in Vorst Nationaal

        Ik denk dat ik mijn camera maar ga thuis laten. Voor de minste "ambras". Zou natuurlijk lens en camera apart ergens kunnen insteken. Mijn zoon gaat ook mee en die heeft nogal ruime zakken aan zijn broek, maar als er dan zaal controle is...
        Comfortably numb with my Pentax

        Comment


        • #5
          Re: fotograferen in Vorst Nationaal

          zijn dat die gasten uit Australië.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: fotograferen in Vorst Nationaal

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            zijn dat die gasten uit Australië.
            grt,bouk.
            Klopt. Ze zijn wel met 5 terwijl de originele band uit 4 leden bestond. Ik heb ze gezien op Rock Werchter: een echte revelatie.
            Comfortably numb with my Pentax

            Comment


            • #7
              Re: fotograferen in Vorst Nationaal

              Ik ga ook met mijn ouwe.
              Misschien proberen oude olympus """"compact"""" mee te nemen omdat die een f1.8 lensje heeft.
              Security is/was voor APFS (of Roger Waters) niet echt zo strict als die voor een ruige rockband maar zoals iemand al zei lopen ze in de zaal rond.
              Ik zit ergens gans vooraan dus hoop qua zoom wel ergens te geraken met die olympus.
              Of ik laat'm thuis en geniet voor 100% van't concert.

              Eigenlijk wel goed dat ze controleren want flitsen zijn hatelijk op zo'n prachtig concert.

              Comment


              • #8
                Re: fotograferen in Vorst Nationaal

                Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                Eigenlijk wel goed dat ze controleren want flitsen zijn hatelijk op zo'n prachtig concert.
                Let maar eens op hoeveel GSM camera's er weer zullen afgaan. Laatst bij Natalia waren er zelfs mensen met een videocamera.
                Last edited by Pink Floyd fan; 4 februari 2010, 15:45.
                Comfortably numb with my Pentax

                Comment


                • #9
                  Re: fotograferen in Vorst Nationaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fan Bekijk bericht
                  Let maar eens op hoeveel GSM camera's er weer zullen afgaan. Laatst bij Natalia waren er zelfs mensen met een videocamera.
                  U gaat naar Natalia en Pink Floyd ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotograferen in Vorst Nationaal

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    U gaat naar Natalia en Pink Floyd ?
                    .
                    Zeg maar je. Natalia acoustelious was een concert voor mijn vrouw. Die hoort dat genre wel eens graag en omdat ze niet alleen wou gaan. En al bij al viel het mee hoor. Het blijft een geweldige zangeres. Zo ben ik ook al 4 jaar na mekaar naar Clouseau geweest.
                    Mijn muzieksmaak is heel breed. Kan niet anders met 2 metal minnende zonen, een schoondochter die alles weet over R&B- hip hop etc, een vrouw die alles heeft over Echo & the Bunnymen en REM.
                    En tussen haakjes onlangs nog naar Free Soufriau geweest: haar ode aan Ann Christy. Om kippevel van te krijgen.
                    Comfortably numb with my Pentax

                    Comment

                    Working...
                    X