Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mozilla FireFox vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mozilla FireFox vraagje

    Ik had graag een oplossing gevonden voor volgende 'probleem'.
    Hier thuis hebben m'n vriendin en ik elk een computer die dezelfde internetverbinding van Telenet gebruikt. Als mailclient gebruikt zij Outlook Express, ik daarentegen gebruik Mozilla FireFox.
    Nu had ik graag ingesteld dat wanneer ik mijn FireFox open enkel mijn mails opgehaald worden, en niet die van m'n vriendin. Ik probeerde al met een berichtenfilter in FF, maar daar heb ik enkel de volgende mogelijkheden:
    - Bericht van de POP-server verwijderen.
    - Bericht van de POP-server ophalen.

    Het bericht op de POP-server laten staan zit er blijkbaar niet bij.

    Hoe los ik dat op?
    En... hoe los ik het in Outlook Express op zodat mijn mails op de server blijven staan en enkel haar mails bij haar opgehaald worden?

    Alvast bedankt!

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Mozilla FireFox vraagje

    Mag ik aannemen dat je Thunderbird bedoelt en niet firefox ?

    Ik vermoed dat de twee aliassen (jouw emailadres en het hare) op een en dezelfde mailbox ingericht werden.

    Je kan normaal gezien bij telenet meer dan een mailbox maken. Op de mailbox zelf kun je dan een aantal aliassen opgeven. Je vindt het onder "mijn telenet -->beheer je mailbox"

    Maak dus een mailbox voor jezelf en eentje voor je vriendin. Aan jouw mailbox voeg je dan jouw alias toe en aan de mailbox van je vriendin voeg je haar alias toe. Volgens mij de gemakkelijkste oplossing.
    Last edited by Lionezz; 2 februari 2010, 19:25.
    Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

    Be careful who you shoot; they may shoot back

    Comment


    • #3
      Re: Mozilla FireFox vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
      Mag ik aannemen dat je Thunderbird bedoelt en niet firefox ?

      Ik vermoed dat de twee aliassen (jouw emailadres en het hare) op een en dezelfde mailbox ingericht werden.

      Je kan normaal gezien bij telenet meer dan een mailbox maken. Op de mailbox zelf kun je dan een aantal aliassen opgeven. Je vindt het onder "mijn telenet -->beheer je mailbox"

      Maak dus een mailbox voor jezelf en eentje voor je vriendin. Aan jouw mailbox voeg je dan jouw alias toe en aan de mailbox van je vriendin voeg je haar alias toe. Volgens mij de gemakkelijkste oplossing.
      En de beste
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Mozilla FireFox vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
        Mag ik aannemen dat je Thunderbird bedoelt en niet firefox ?
        Ja, ik bedoelde inderdaad Thunderbird

        Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
        Ik vermoed dat de twee aliassen (jouw emailadres en het hare) op een en dezelfde mailbox ingericht werden.
        Klopt!

        Oorspronkelijk geplaatst door Lionezz Bekijk bericht
        Je kan normaal gezien bij telenet meer dan een mailbox maken. Op de mailbox zelf kun je dan een aantal aliassen opgeven. Je vindt het onder "mijn telenet -->beheer je mailbox"
        Wij hebben Basicnet, en daar krijg je maar 1 mailbox.

        Zou het niet in te stellen zijn in TB zodat de verschillende aliassen toch door de gekozen computer opgehaald worden?

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Mozilla FireFox vraagje

          Een eventuele "workaround" : onder serverinstellingen de optie : enkel berichtkoppen ophalen aanvinken.

          Dan krijg je wel nog de titels van de mailtjes van je vriendin te zien maar de berichten zelf moet je één voor één downloaden. En die van je vriendin laat je dan gewoon staan.

          Er is ook een optie "op de server laten staan" maar ik weet niet of TB dan iedere keer weer alle berichten aflaadt.
          Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

          Be careful who you shoot; they may shoot back

          Comment

          Working...
          X