Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Idioten die bieden op zoekertjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Idioten die bieden op zoekertjes

    Wat is dat toch tegenwoordig?
    Ik heb een Nikon D70 te koop staan... er bieden constant mensen op, zelfs voor ongeveer de prijs die ik in gedachten had... dus ik laat iedereen stuk voor stuk weten dat ik aan hen wil verkopen.

    En dan haken ze stuk voor stuk af, met een of andere flauwe smoes...

    Daar word je echt niet vrolijk van!


    Manmanmanmanmanman... ik word daar zo pissed van hè!
    Dat ze dan eerst nadenken voor ze een bod doen!! GVD


  • #2
    Re: Idioten die bieden op zoekertjes

    En heb je het nu over BD of eBay?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Idioten die bieden op zoekertjes

      T'is dat of Nigerianen hé
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Idioten die bieden op zoekertjes

        Het gaat hier over pipo's op Kapaza en 2dehands.be

        Ongelooflijk!

        Comment


        • #5
          Re: Idioten die bieden op zoekertjes

          Kan je die mogelijkheid om te bieden op je product niet uitschakelen?

          Comment


          • #6
            Re: Idioten die bieden op zoekertjes

            mijn bod wordt meestal genegeerd/verwijderd
            1,5 euro voor een regenpijp is niet genoeg

            Maar dat is inderdaad wel stom. Heb ik ook al een paar keer gehad. Kan je geen negatieve comment geven aan kopers?
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • #7
              Re: Idioten die bieden op zoekertjes

              Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Soldier Bekijk bericht
              Kan je die mogelijkheid om te bieden op je product niet uitschakelen?
              Uiteraard wel, maar dat was net de bedoeling dat mensen konden bieden. Als je dat niet doet (zo is mijn ervaring) nemen mensen helemaal geen contact op...

              Dan heb je een advertentie met 378 x bekeken, zonder enige reactie.

              Comment


              • #8
                Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
                Het gaat hier over pipo's op Kapaza en 2dehands.be

                Ongelooflijk!
                Je moet al bijna zelf pipo zijn om in die sites nog vertrouwen te hebben. (grapje)

                Probleem is dat daar niet veel controle op is ... maar dat is dan in twee richtingen, zowel voor verkoper als koper.

                Mensen zijn niet rap meer verlegen ... ze houden u voor de gek zoals ze willen.
                Moesten ze dan ten minste zelf nog iets laten weten wanneer ze afhaken zou het schoon zijn, meestal maken ze afspraak en zit jij thuis voor niets te wachten.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                  Koopjeskrant...

                  Gratis zoekertjes en meestal zijn ze minder op hoogte van de gangbare prijzen. Bij Kapaza bieden ze zeer vaak belachelijk weinig.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Je moet al bijna zelf pipo zijn om in die sites nog vertrouwen te hebben. (grapje)

                    Probleem is dat daar niet veel controle op is ... maar dat is dan in twee richtingen, zowel voor verkoper als koper.

                    Mensen zijn niet rap meer verlegen ... ze houden u voor de gek zoals ze willen.
                    Moesten ze dan ten minste zelf nog iets laten weten wanneer ze afhaken zou het schoon zijn, meestal maken ze afspraak en zit jij thuis voor niets te wachten.
                    Ik heb toch al aardig wat verkocht gekregen via Kapaza hoor..

                    Trouwens die pipo's heb je hier ook, zelfs al na afspraak te hebben gemaakt, onderdeel 's morgens meegenomen naar 't werk om 's avonds zoals afgesproken te kunnen verkopen en dan krijg je 's namiddags een berichtje dat ze toch van de verkoop afzien.

                    Tjah..
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #11
                      Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                      Tja, ik heb ook het een en ander al netjes kunnen verkopen. Maar die D70 is een probleem wat dit betreft... eerst bieden en dan toch terugtrekken. Hier een paar redenen:
                      - Mijn buurman had "toevallig" ook nog een D70 liggen voor minder als jij vraagt (nadat ze zelf een hoger bedrag hadden geboden hè!)
                      - Ik zou toch liever een D70s kopen, die heeft een groter scherm
                      - Ik heb ondertussen op een d80 geboden
                      - Oei, die van u heeft al 9100 clicks (terwijl dat netjes in mijn titel van de advertentie staat), dan is er al sprake van interne slijtage

                      Ja mannen, biedt dan nie hè! Bedenk dat even op voorhand voor dat je begint te bieden en onderhandelen... Dedju toch!
                      Last edited by Galdie; 2 februari 2010, 13:09.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                        Maar het omgekeerde is ook waar. Veel verkopers laten hun advertentie staan nadat het item al verkocht is. Onlangs nog mee gemaakt met een kinderbed. En ook al eens met een fiets.
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                        Comment


                        • #13
                          Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                          Ik heb op Kapaza eens een bod gedaan op een fiets. Er stond een mooie foto bij van een , volgens mij, nog nieuwe fiets.
                          Uiteindelijk bleek de fiets die te koop stond een heel andere fiets te zijn. De foto had hij er maar bijgezet als " voorbeeld ". Alsof ik ni weet hoe een fiets er uitziet.

                          Een andere maal heb ikzelf iets te koop. Een eerste bieding geweigerd omdat ik al een hoger bod had binnengekregen . Na een paar dagen mij aan het lijntje gehouden te hebben besliste de hoogste bieder " om toch maar niet in te gaan op mijn aanbieding".
                          Neem terug kontakt met de eerste bieder. Natuurlijk had die ondertussen al iets anders. Dus : weer vanaf nul beginnen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                            Zijn er dan nog zo weinig serieuze mensen op de wereld?

                            Da klinkt stom, maar zo'n dingen begint ge uzelf af te vragen dan hè!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Idioten die bieden op zoekertjes

                              Ebay.
                              Mijn foto's
                              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                              Comment

                              Working...
                              X