Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pfff te veel werk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pfff te veel werk

    Posten zit er bijna niet in de volgende maanden laat staan de reacties die ik normaal rijkelijk voorzie..
    Reden=collega op zwangerschaps verlof en daardoor heb ik er twee bedrijven bijgekregen om te supporten..
    Als ik thuis kom s'avonds zal ik nog wat proberen te reageren maar als ik niet te moe ben..
    Bedankt voor het begrip.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Pfff te veel werk

    Op het werk moet ge werken hé, niet surfen ... zou dus geen verschil mogen uitmaken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Pfff te veel werk

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Als ik thuis kom s'avonds zal ik nog wat proberen te reageren maar als ik niet te moe ben..
      Bedankt voor het begrip.
      Ik hoop voor jou dat je geen vrouw of kinderen hebt want die verdienen dan ook nog eens "wat aandacht" buiten je werk.

      Comment


      • #4
        Re: Pfff te veel werk

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Bedankt voor het begrip.
        begrijp het Pascal.
        sterkte.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Pfff te veel werk

          alle respect voor je post Pascal maar ik vraag me elke keer weer af waarom mensen zich hier komen verantwoorden als ze een tijdje minder actief zijn op het forum?
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Pfff te veel werk

            Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
            alle respect voor je post Pascal maar ik vraag me elke keer weer af waarom mensen zich hier komen verantwoorden als ze een tijdje minder actief zijn op het forum?
            Denk niet dat dit de echte reden is Hans.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Pfff te veel werk

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Denk niet dat dit de echte reden is Hans.
              Een hint voor zijn werkgever ... als je dit leest, zorg voor versterking.

              Nu ja ... er zijn er wel veel die BD bezoeken tijdens de dag.
              En om u voor te zijn Theo ... ik zit thuis.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Pfff te veel werk

                Veel sterkte, ik herken je probleem maar al te goed
                Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: Pfff te veel werk

                  Bwa, zolang de TS niet "de oorzaak" is dat zijn collega even wegblijft.... geen probleem. (anders waarschijnlijk ook niet)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pfff te veel werk

                    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Posten zit er bijna niet in de volgende maanden laat staan de reacties die ik normaal rijkelijk voorzie..
                    Reden=collega op zwangerschaps verlof en daardoor heb ik er twee bedrijven bijgekregen om te supporten..
                    Als ik thuis kom s'avonds zal ik nog wat proberen te reageren maar als ik niet te moe ben..
                    Bedankt voor het begrip.

                    Ik heb me altijd al afgevraagd , hoe DOOOOEEEEEET hij het ???
                    En dat geldt niet alleen voor jou , maar voor zovelen hier . Een full-time job , een eigen huis ,getrouwd zijn , een trits kindreren , en TOCH om de haverklap ( goeie ) foto's maken , postprocessen, resizen, posten ,wat leuke commentaartjes erbij .En sommigen zitten op verschillende fotofora tegelijk

                    Welkom dus , Pascal , bij de meer middelmatige mensen



                    Walter
                    D850

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pfff te veel werk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                      alle respect voor je post Pascal maar ik vraag me elke keer weer af waarom mensen zich hier komen verantwoorden als ze een tijdje minder actief zijn op het forum?
                      Me too.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pfff te veel werk

                        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        Bwa, zolang de TS niet "de oorzaak" is dat zijn collega even wegblijft.... geen probleem. (anders waarschijnlijk ook niet)
                        Maar goed dat mannen niet zwanger kunnen worden anders bleef alle werk liggen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pfff te veel werk

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Maar goed dat mannen niet zwanger kunnen worden anders bleef alle werk liggen
                          OEPS....... jij durft hoor.!
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pfff te veel werk

                            Tja nu weet iedereen dadelijk dat ik niets anders deed op mijn werk als op BD posten.Als de tijd er voor was..
                            Meestal probeer ik van mijn verslaving geen misbruik te maken maar dit ontwennen is nog eventjes iets anders.
                            Inderdaad s'vonds er een streep achter trekken is een belangrijke zaak want anders loopt dat fout.Daarom deed ik het overdag.
                            Mijn werkgever zal zeker content zijn nu dat er meer werk verzet wordt.
                            Posten en postprocessen zal nog wel mogelijk zijn maar op alles en iedereen te gaan reageren dat zal een paar andere mouwen zijn.
                            Vanaf mijn werk had ik bijna nooit iets om s'vonds op te reageren maar als ik nu moet gaan kijken dan heb ik meer dan 20 paginas.Dus ik ga me proberen alleen te focusssen op de furums waar ik meestal zelf op post met alle respect voor de anderen maar je zal zeker merken dat er reacties gaan komen "oef net gezien in de hof" of "deze moet ik net gemist hebben....
                            Tja ik wou mijn steentje bijdragen met de werkgroep van de BOF maar heb op het juiste moment gemerkt dat ook daar niet genoeg tijd voor kan vrijmaken wat ik zeer jammer vind.

                            Maar in Mei dan zou alles weer in de plooi moeten vallen en dan kan ik een weekje Turkije en een pak fotos ..dus dat beloofd..
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment

                            Working...
                            X