Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Browser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Browser

    Nog maar eens een vraagje van een computeranalfabeet (sommige vlakken toch )
    De browsergeschiedenis uit mijn internet explorer wordt steeds gewist hoewel ik dat vakje bij internetopties uitgevinkt heb. Hoe kan dat ?
    Ik vind het gemakkelijk dat die geschiedenis blijft staan zodanig dat ik niet steeds die adressen opnieuw moet intypen...

    Thanks,

    Strupie

  • #2
    Re: Browser

    Je moet ook eens verder kijken ...
    Dat vinkje kan je zetten om te verwijderen bij afsluiten van de browser maar als je op "Instellingen" klikt kan je onderaan het aantal dagen ook nog eens instellen voor het automatisch verwijderen.
    Wordt het trouwens bijgehouden zolang je de browser open laat staan? Of wordt het pas na een tijd gewist?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Browser

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Je moet ook eens verder kijken ...
      Dat vinkje kan je zetten om te verwijderen bij afsluiten van de browser maar als je op "Instellingen" klikt kan je onderaan het aantal dagen ook nog eens instellen voor het automatisch verwijderen.
      Wordt het trouwens bijgehouden zolang je de browser open laat staan? Of wordt het pas na een tijd gewist?
      Ik heb het net even gecontroleerd en het aantal dagen staat op "20"... De geschiedenis wordt gewist van het moment dat ik de computer afsluit. De keer daarna als ik hem terug open is alles weg...

      Comment


      • #4
        Re: Browser

        Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
        Ik heb het net even gecontroleerd en het aantal dagen staat op "20"... De geschiedenis wordt gewist van het moment dat ik de computer afsluit. De keer daarna als ik hem terug open is alles weg...
        En geen andere programma's dat je gebruikt om op te kuisen zoals CCleaner of dergelijke?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Browser

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          En geen andere programma's dat je gebruikt om op te kuisen zoals CCleaner of dergelijke?
          Akkerdjie ! Je slaat de nagel op de kop ! Ik had er niet aan gedacht dat het aan CCleaner kon liggen dat ik inderdaad gebruik... Heb het inmiddels aangepast ! Merci voor de tip

          Comment

          Working...
          X