Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is Debr****** J** ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is Debr****** J** ?

    Contact opnemen met secretariaat@belgiumdigital.com
    Betaling ontvangen - inschrijvingsformulier niet ontvangen - nick onbekend

  • #2
    Re: Wie is Debr****** J** ?

    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
    Contact opnemen met secretariaat@belgiumdigital.com
    Betaling ontvangen - inschrijvingsformulier niet ontvangen - nick onbekend
    heb je hem/haar al ?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Wie is Debr****** J** ?

      Nee, zoek je mee Bouk?

      Comment


      • #4
        Re: Wie is Debr****** J** ?

        ik vermoed ene jos (of jef) of jan
        Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

        Comment


        • #5
          Re: Wie is Debr****** J** ?

          Ik heet De Bruyne Jan maar ik ben het niet
          Nikon D3000 + 18-105mm f3,5-5,6

          Comment


          • #6
            Re: Wie is Debr****** J** ?

            ik dacht aan zoiets...
            misschien kunnen ze er via de bank achter komen welke naam bij de rekeningnummer hoort?
            Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

            Comment


            • #7
              Re: Wie is Debr****** J** ?

              Ik ken wel de naam, maar kan de persoon niet via het forum contacteren bij gebrek aan een nickname.
              Vandaar mijn oproep.

              Comment


              • #8
                Re: Wie is Debr****** J** ?

                Het is toch niet Debruri ?
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Wie is Debr****** J** ?

                  Misschien een domme opmerking want je zal het wel al geprobeerd hebben.
                  Maar al eens geprobeerd die persoon te contacteren via een andere manier.
                  Even googlen op de naam kan al genoeg zijn (facebook, netlog enz) en met een simpele private mail
                  kan je die persoon makkelijk vragen of dat een BD lid is. Je hoeft zelfs niet te zeggen dat er een lidmaatschap
                  is betaald
                  Have fun!
                  EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie is Debr****** J** ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door malavon Bekijk bericht
                    Misschien een domme opmerking want je zal het wel al geprobeerd hebben.
                    Maar al eens geprobeerd die persoon te contacteren via een andere manier.
                    Even googlen op de naam kan al genoeg zijn (facebook, netlog enz) en met een simpele private mail
                    kan je die persoon makkelijk vragen of dat een BD lid is. Je hoeft zelfs niet te zeggen dat er een lidmaatschap
                    is betaald
                    Ik besteed dagelijks veel tijd aan BD om betalingen op te volgen en de bijhorende handelingen uit te voeren. Vandaar dat ik bijkomend opzoekingswerk beperk tot een oproep in het forum.
                    Indien er een nickname vermeld wordt, dan stuur ik zeker nog een PM voor verdere informatie, maar brieven afdrukken, zegel plakken, naar de postbus verplaatsen, ..., dat doe ik niet meer als er onvoldoende info bij een betaalomschrijving staat.
                    Wie betaalt en geen reactie krijgt, zal het secretariaat vroeg of laat wel zelf contacteren.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie is Debr****** J** ?

                      *******
                      Last edited by Guest13; 24 augustus 2010, 00:02. Reden: *******

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie is Debr****** J** ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        @ Lut : een private mail.. is een pm , dus niet naar de bus gaan, postzegel en..
                        google eens op zijne naam, en stuur een emailtje
                        Net eens gegoogled op zijn naam en lees dat hij overleden is in juni 2009.
                        't Zal dus toch een andere zijn, vermits hij dit jaar nog lidgeld betaalde

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie is Debr****** J** ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                          Net eens gegoogled op zijn naam en lees dat hij overleden is in juni 2009.
                          't Zal dus toch een andere zijn, vermits hij dit jaar nog lidgeld betaalde
                          misschien wel een automatisch jaarlijkse overschrijving, die door de Familie is vergeten stop te zetten.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie is Debr****** J** ?

                            In dat geval is het niet de eerste betaling, en zou Lut vorig jaar, of het jaar daarvoor, of... de vraag al gesteld hebben, niet?
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X