Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's verkopen als student naar buitenland...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's verkopen als student naar buitenland...

    Ik heb vandaag een aanbod gekregen van iemand die in Sao Paulo woont voor één van mijn foto's te kopen...

    Nu is mijn vraag ik ben student mag ik die verkopen en hoeveel vraag ik daar eventueel voor?
    En ook hoe gaat dat vervolgens in zijn werk moet ik een contract opmaken ofzo?

    of...

    Zeggen dat ze hem mogen publiceren maar dan wel met mijn naam en website erbij?

    De foto zou verschijnen in een wijn-magazine...

    Het gaat om deze foto :
    http://www.flickr.com/photos/ayrtonv...el/4295370524/
    Last edited by Ayrton; 31 januari 2010, 11:23.
    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
    www.moosedesign.be

    flickr

  • #2
    Re: Foto's verkopen als student naar buitenland...

    Natuurlijk mag je occasioneel een foto verkopen!

    Als je geen fortuinen vraagt doe het dan gewoon! Wat wou je vragen voor deze foto?

    Comment


    • #3
      Re: Foto's verkopen als student naar buitenland...

      Geen idee eigenlijk, heb al wat gezocht op Stock images enzo... Die vragen ongeveer 5dollar voor groot formaat is dat nu veel of weinig, ik weet het niet
      Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
      www.moosedesign.be

      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Foto's verkopen als student naar buitenland...

        voor 5 dollar ga je toch geen BTW nummer of brieven of zo schrijven.

        Vraag gewoon 100 dollar en kijk hoe het loopt.

        Comment


        • #5
          Re: Foto's verkopen als student naar buitenland...

          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

          Vraag gewoon 100 dollar en kijk hoe het loopt.
          yep zou ik ook doen, graag of niet hoor.
          grt,bouk.