Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

    Onbegonnen werk om ze te tellen

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

    goed shot, en in iedere Familie zit wel een zwart schaap.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

      deze is dan weer een hele mooie - je zal er maar langs moeten met de wagen...
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

        hele mooie foto, de kudde doemt echt op, knap!

        Comment


        • #5
          Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

          Mooi gezien.De compo daar heb ik nog mijn twijfels over omdat ze rechts in de foto verdrongen worden..Misschien was een uitgezoomd standpunt met wat landschap voor zover daar zichtbaarhied was beter..Aan je reeksen te zien van deze streek is daar de natuur prachtig.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

            vind dit een hele mooie!!
            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Transfagaras road (V) - Schaapskudde in de mist

              Bedankt iedereen !

              De compo daar heb ik nog mijn twijfels over omdat ze rechts in de foto verdrongen worden..Misschien was een uitgezoomd standpunt met wat landschap voor zover daar zichtbaarhied was beter..Aan je reeksen te zien van deze streek is daar de natuur prachtig
              Je hebt een punt wat die compositie betreft.
              Dit is een momentopname, van een op jou afkomende kudde schapen, die jammer genoeg niet stopte om even voor mij te poseren
              Zoals je ziet was het heel mistig. Plots doemt er een kudde schapen voor jou op, die in de zelfde richting liep als mij (ik reed met de wagen).
              Die kudde neemt de ganse wegbreedte in beslag. De herder jaagt hen langs 1 kant zodat ik met de wagen kan passeren.
              Ik zie plots de kans om een mooie foto te maken.
              Ik rij een paar tientallen meter door, en ga langs de kant staan (bergweg, dus eigenlijk stond ik al wat in de weg).
              Ik loop in de richting van de kudde, zodat mijn auto zeker niet in beeld komt.
              Van zodra die schapen mij in de mot hadden, probeerden ze mij te ontwijken.
              Langs de ene kant ravijn, dus geen mogelijkheid, de andere kant berghelling met rotsen en wat struiken.
              Die herder zag dus een paar schapen de helling op lopen, omdat ze mij liever zagen gaan dan komen. Hij begon al te roepen, te fluiten, en waarschijnlijk te vloeken, want ik was het die hij eerst door liet, nu breng ik zijn kudde in de war, en straks moet ik hem dan weer passeren. Die mens was dus ook al niet te vriendelijk
              Ik bleef staan, totdat de kudde tot vlak voor mij kwam. Maar zoals je ziet, probeert ieder mij te ontwijken, vandaar dat ze naar één kant wijken.
              Ik moest zo dicht omwille van die echt dikke mist. Op die manier kreeg ik de eerste toch goed in beeld. Ook de autofocus had het moeilijk op grote afstand (te weinig contrast).
              En eens ze naderen gaat het heel snel... Is uiteindelijk een toevalstreffer geworden.
              Op de achtergrond zie je ook nog het profiel van de herder opdoemen.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X