Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franse Alpen by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Franse Alpen by night

    na lang twijfelen heb ik toch besloten om me eens voor de leeuwen te werpen:
    ik heb weinig tot geen ervaring met landschapsfotografie, maar was zo tevreden over deze foto,
    dat ik toch besloten heb om hem in showcase te plaatsen.

    Ik hoor allicht wel of dat hij hier op z'n plaats staat of niet...
    (Het is enkel jammer dat de hevige blauwe kleuren (die er toen waren m.i.) bijzonder flets overkomen in browsers die geen color management ondersteunen )

    Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
    http://gallery.atsharp.com

  • #2
    Re: Franse Alpen by night

    Minder twijfelen
    Ik vind hem mooi hoor
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Franse Alpen by night

      Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Minder twijfelen
      Ik vind hem mooi hoor
      Ik volg maar zeker een dikke 4 cm van boven af of juist een pano van maken..Komt beter over...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Franse Alpen by night

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ik volg maar zeker een dikke 4 cm van boven af of juist een pano van maken..Komt beter over...
        mee eens, vind ik ook mooier/beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Franse Alpen by night

          idd, panorama zou zeker niet slecht zijn! wel een goeie foot hoor!
          ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....

          www.festeyn.be

          Comment


          • #6
            Re: Franse Alpen by night

            Misschien net iets te weinig zeggend zo. Tips om er een panorama van te maken zijn zeer
            goed. Foto zou er veel bij winnen.

            Comment


            • #7
              Re: Franse Alpen by night

              ik ben gisteren niet meer online geraakt, maar ga straks jullie tips zeker eens proberen
              (al had ik speciaal veel lucht erop gezet omdat die op dat moment echt prachtig was)
              iedereen alvast bedankt voor de reactie!
              Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
              http://gallery.atsharp.com

              Comment


              • #8
                Re: Franse Alpen by night

                Mooie foto!
                Maak er inderdaad eens een panorama van, ik denk ook dat hij daar mooier van zou worden. Ik vind hem wel iets te donker, probeer eens om hem wat op te lichten?
                70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                Comment


                • #9
                  Re: Franse Alpen by night

                  Mooi shot. Pano voegt waarschijnlijk kracht toe en hij mag voor mij ook iets lichter (de sneeuw toch)
                  Paulusz

                  Comment


                  • #10
                    Re: Franse Alpen by night

                    [Mod RF] Foto is niet meer zichtbaar en verhuist daarom tijdelijk naar het testforum totdat hij terug zichtbaar is.

                    Grtz, RF
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Franse Alpen by night

                      [Mod]Omdat de foto weer zichtbaar is, heb ik 'm terug op z'n plaats in SC/N&L gezet.[/Mod]
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Franse Alpen by night

                        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                        Ik volg maar zeker een dikke 4 cm van boven af of juist een pano van maken..Komt beter over...
                        volg deze
                        groetjes Ingrid

                        Comment


                        • #13
                          Re: Franse Alpen by night

                          kijk eens aan, da's een mooie om mee binnen te komen
                          inderdaad iets téveel lucht om goed te zijn maar knap hoor
                          [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Franse Alpen by night

                            Ik volg de rest. Panoversie zou de foto beter maken.

                            Mvg,
                            Wim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Franse Alpen by night

                              Ik heb jullie tips opgevolgd en heb er dus een serieus stuk afgeknipt van boven,
                              ik heb hem ook een klein beetje opgelicht, maar wilde niet teveel doen,
                              omdat de foto toch na zonsondergang genomen is en ik toch de sfeer wil behouden.
                              Wat denken jullie, is deze versie beter?



                              Ook aan de anderen nog bedankt voor de reactie!
                              Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                              http://gallery.atsharp.com

                              Comment

                              Working...
                              X