Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Franse Alpen by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Franse Alpen by night

    na lang twijfelen heb ik toch besloten om me eens voor de leeuwen te werpen:
    ik heb weinig tot geen ervaring met landschapsfotografie, maar was zo tevreden over deze foto,
    dat ik toch besloten heb om hem in showcase te plaatsen.

    Ik hoor allicht wel of dat hij hier op z'n plaats staat of niet...
    (Het is enkel jammer dat de hevige blauwe kleuren (die er toen waren m.i.) bijzonder flets overkomen in browsers die geen color management ondersteunen )

    Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
    http://gallery.atsharp.com

  • #2
    Re: Franse Alpen by night

    Minder twijfelen
    Ik vind hem mooi hoor
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Franse Alpen by night

      Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Minder twijfelen
      Ik vind hem mooi hoor
      Ik volg maar zeker een dikke 4 cm van boven af of juist een pano van maken..Komt beter over...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Franse Alpen by night

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Ik volg maar zeker een dikke 4 cm van boven af of juist een pano van maken..Komt beter over...
        mee eens, vind ik ook mooier/beter.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Franse Alpen by night

          idd, panorama zou zeker niet slecht zijn! wel een goeie foot hoor!
          ik weet dat ik in mijn eigen wereld leef, dat geeft niet, want iedereen kent mij daar....

          www.festeyn.be