Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bent u blij?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bent u blij?

    Ik wel: Linda heeft gewonnen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Bent u blij?

    Ik had gegokt op Bent,
    maar hoedanook ze waren het alledrie waard om de slimste te worden.

    Comment


    • #3
      Re: Bent u blij?

      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Ik had gegokt op Bent,
      maar hoedanook ze waren het alledrie waard om de slimste te worden.
      Tja, Bent had moeten winnen.
      Die jong verbaasde me telkens keer op keer.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Bent u blij?

        Da 's gene gewone dienen Bent.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • #5
          Re: Bent u blij?

          Linda wint door 2 redenen:
          1) bij haar filmpje over Berlijn krijgt ze 30 seconden cadeau (ze zegt niet dat het de 20 jarige herdenking was), daardoor ligt Bent eruit!

          2) in de finale zegt ze slasaus... dat is niet hetzelfde als dressing!

          flauw van de Woestijnvissen, flauw!

          ---------------------------
          Info Paul Newman:
          In 1982 begon hij Newman's Own, een bedrijf dat verscheidene voedselproducten produceert, waaronder saladedressing, pastasaus en popcorn. De winst van het bedrijf wordt geschonken aan goede doelen, voornamelijk voor kinderen met kanker.

          ... dus geen slasaus!

          Comment


          • #6
            Re: Bent u blij?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Tja, Bent had moeten winnen.
            Die jong verbaasde me telkens keer op keer.
            Alhoewel ik de finale niet heb gezien (ik was naar de dansles) die Bent werd meer en meer mijn favoriet. Dus Theo, ik ga mee met jou. Nu, ik gun het (bitch ) Linda ook wel hoor.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Bent u blij?

              Oorspronkelijk geplaatst door martus Bekijk bericht
              Linda wint door 2 redenen:
              1) bij haar filmpje over Berlijn krijgt ze 30 seconden cadeau (ze zegt niet dat het de 20 jarige herdenking was), daardoor ligt Bent eruit!

              2) in de finale zegt ze slasaus... dat is niet hetzelfde als dressing!

              flauw van de Woestijnvissen, flauw!

              ---------------------------
              Info Paul Newman:
              In 1982 begon hij Newman's Own, een bedrijf dat verscheidene voedselproducten produceert, waaronder saladedressing, pastasaus en popcorn. De winst van het bedrijf wordt geschonken aan goede doelen, voornamelijk voor kinderen met kanker.

              ... dus geen slasaus!
              Die Franse film heeft Bent genekt.
              En wat die synoniemen betreft: elke kandidaat heeft daarvan kunnen "genieten"
              in zowat elke aflevering.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Bent u blij?

                Oorspronkelijk geplaatst door martus Bekijk bericht
                Linda wint door 2 redenen:
                1) bij haar filmpje over Berlijn krijgt ze 30 seconden cadeau (ze zegt niet dat het de 20 jarige herdenking was), daardoor ligt Bent eruit!

                2) in de finale zegt ze slasaus... dat is niet hetzelfde als dressing!

                flauw van de Woestijnvissen, flauw!

                ---------------------------
                Info Paul Newman:
                In 1982 begon hij Newman's Own, een bedrijf dat verscheidene voedselproducten produceert, waaronder saladedressing, pastasaus en popcorn. De winst van het bedrijf wordt geschonken aan goede doelen, voornamelijk voor kinderen met kanker.

                ... dus geen slasaus!
                ik dacht (ben het bijna zeker) dat het eerste antwoord van Linda over Berlijn was : de 20ste verjaardag van de val van de muur... Dus geen 30sec cadeau, integendeel, ze moest langer nadenken omdat ze dat al een gezegd had...
                Nikon D800 met Grip, Nikon D300s met grip, Nikkor 50 f/1.8, Nikkor 17-55 f/2.8G IF ED, Nikkor AF-S VR 80-400 f/4.5-5.6 ED, AF-S Micro Nikkor 105 f/2.8G ED, AF S Nikkor 10-24 f/3.5-4.5G ED, Nikon SB-600, Manfrotto 190XB, Manfrotto 804RC2

                Comment


                • #9
                  Re: Bent u blij?

                  Oorspronkelijk geplaatst door dekleine Bekijk bericht
                  ik dacht (ben het bijna zeker) dat het eerste antwoord van Linda over Berlijn was : de 20ste verjaardag van de val van de muur... Dus geen 30sec cadeau, integendeel, ze moest langer nadenken omdat ze dat al een gezegd had...
                  Ja, ze zat van tijd ook onverstaanbaar te mompelen.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bent u blij?

                    Bent had moeten winnen. Hij is de terechte winnaar.

                    Edit Mod Franciskine : onbehoorlijke commentaar verwijderd.
                    Last edited by Franciskine; 29 januari 2010, 05:33.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bent u blij?

                      Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                      Bent had moeten winnen. Hij is de terechte winnaar. Die Bitch gun ik het echt niet. Wat een rotte wijf.
                      Jongens, jongens, jongens ... is dit wekelijk alles waar men mee bezig is ?
                      Een mooi spel waar ik vaak gelachen heb en waar uiteindelijk iedereen winnaar is. Zoals meermaals gezegd het is een spel waar je ook geluk moet mee hebben.
                      Ik zou daarbij niet weten om welke reden hoe dan ook met dergelijke uitspraken moet formuleren ...
                      Ik lig meer wakker van Haïti en de tragiek in Luik dan van wie nu echt de echte verliezer is.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bent u blij?

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                        Jongens, jongens, jongens ... is dit wekelijk alles waar men mee bezig is ?
                        Een mooi spel waar ik vaak gelachen heb en waar uiteindelijk iedereen winnaar is. Zoals meermaals gezegd het is een spel waar je ook geluk moet mee hebben.
                        Ik zou daarbij niet weten om welke reden hoe dan ook met dergelijke uitspraken moet formuleren ...
                        Ik lig meer wakker van Haïti en de tragiek in Luik dan van wie nu echt de echte verliezer is.
                        Ja, het jaar is inderdaad in rampspoed begonnen. Rampen zullen er jammer genoeg altijd zijn. De wereld is bijna niks anders meer.
                        Maar wat betreft het spel nu : ik heb nooit begrepen waarom men zo'n heisa rond Linda heeft gemaakt. Het mens heeft volgens mij waardig gewonnen. Nu.. inderdaad, die Bent vond ik immers wel een supergast , kwam heel sympathiek over, en wat een intelligentie en zelfbeheersing zeg ... Die Linda kwam blijkbaar bij velen niet zo goed over, maar ik versta nog altijd niet waarom. Haar daarvoor de overwinning niet gunnen
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bent u blij?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          Die Linda kwam blijkbaar bij velen niet zo goed over, maar ik versta nog altijd niet waarom. Haar daarvoor de overwinning niet gunnen
                          Bent heeft een goed geheugen en is ook wel een belezen gast.
                          Was redelijk constant gedurende de totale quiz.

                          Het is eigen aan deze quiz dat het alle kanten kan opgaan
                          En dan plots: "'t Is gebeurd".

                          Het zijn vooral Linda en Peter die nogal wat kritiek over zich heen kregen.
                          Als de media dit niet had vermeldt dan had ik zelf nooit geweten.

                          Linda is klein maar dapper
                          Ze heeft iets "gemaakt" van haar zelf en ze laat zich de kaas niet van haar
                          boterham nemen, ze laat niet over zich heen walsen.

                          Verder heeft ze weinig "babe-gehalte".
                          Wat mij persoonlijk niet veel kan schelen, het gaat om het winnen van de quiz.

                          't Is een vechter en mij leek ze ook eerlijk als je haar emoties zag en andere
                          reacties. Dit wordt niet snel aanvaard en nog minder geapprecieerd, blijkbaar.

                          Ze lijkt ook geen "femme bien aimable"
                          Moeilijk te benaderen op het eerste zicht.

                          Ik ken de man niet persoonlijk maar naar hetgeen ik zag op tv lijkt mij Peter
                          een softie
                          Of het kan ook een echte man zijn: zo zacht als een schaap en keihard als een baksteen.
                          Twee interessante eigenschappen, zeer bruikbaar op het gepaste moment.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bent u blij?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                            Ja, het jaar is inderdaad in rampspoed begonnen. Rampen zullen er jammer genoeg altijd zijn. De wereld is bijna niks anders meer.
                            Maar wat betreft het spel nu : ik heb nooit begrepen waarom men zo'n heisa rond Linda heeft gemaakt. Het mens heeft volgens mij waardig gewonnen. Nu.. inderdaad, die Bent vond ik immers wel een supergast , kwam heel sympathiek over, en wat een intelligentie en zelfbeheersing zeg ... Die Linda kwam blijkbaar bij velen niet zo goed over, maar ik versta nog altijd niet waarom. Haar daarvoor de overwinning niet gunnen
                            +1

                            Heb gisteren een aantal reacties opgevangen over de winnaar, Linda dus, tijdens onze maandelijkse vergadering en 'k was eigenlijk een beetje van mijn melk daardoor; toen ik hoorde wat sommige mensen haar allemaal durfde te noemen...
                            Ik was beschaamd in hun plaats...

                            Het gaat er toch niet om hoe je eruitziet of welk karakter je hebt; het is een spel waarbij
                            de slimste mens wint en die heeft dus ook gewonnen, of het nu door een Bent of Linda was...
                            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bent u blij?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                              Ja, het jaar is inderdaad in rampspoed begonnen.
                              Maar wat betreft het spel nu : ik heb nooit begrepen waarom men zo'n heisa rond Linda heeft gemaakt. Het mens heeft volgens mij waardig gewonnen.
                              Misschien pakt Linda bij Villa Politica de geliefde politici van haar tegenstanders wel te hard en te negatief aan volgens hen?

                              Comment

                              Working...
                              X