Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&H New York

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • B&H New York

    Mensen,

    Even een kleine waarschuwing . Drie maal is minstens één keer te veel om toeval te zijn .

    Ik raad aan om geen bestellingen van meerdere items bij deze leverancier te plaatsen . Ofwel rust er één of andere vloek op me, kan best, maar bij elke bestelling ontbrak er een item . Dit maal zelfs 4 (!) .

    Een gewaarschuwde fotogra(a)f(e) is er twee waard ...

    Groeten,
    Stefan
    EOS400D & 40D en glas allerhande van 12 tot 400mm .

  • #2
    Re: B&H New York

    En wat was dan hun reactie toen je navraag deed?

    Als dit iets is in de genre van "Niet voorradig, wordt nagestuurd." is er nog niets verkeerd.
    Dus iets duidelijker zijn kan ook wat helpen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: B&H New York

      Ik heb alleen zeer goede ervaringen met B&H, ook kwestie van service na verkoop
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: B&H New York

        Beste blijft toch altijd om zelf naar de winkel te gaan

        Een maat van mij heeft een lens daar afgehaald voor mij toen hij in NY was en alles was daar piekfijn in orde met een supergoede service.

        mvg

        Steven
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment


        • #5
          Re: B&H New York

          Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
          Beste blijft toch altijd om zelf naar de winkel te gaan

          Een maat van mij heeft een lens daar afgehaald voor mij toen hij in NY was en alles was daar piekfijn in orde met een supergoede service.

          mvg

          Steven
          aha!! hier moet ik op inpikken:
          als je een Amerikaans staatsburger laat aankopen ter plaatse, worden dan de prijzen gehanteerd die op hun website worden aangegeven, of zijn dat hun aangepaste prijzen voor buitenlanders
          Ik zou namelijk graag een 7D body laten "overbrengen"...(kost op de site momenteel zo'n $1,699.95 of zo'n 1220€)
          Last edited by dréten; 28 januari 2010, 17:30.

          Comment


          • #6
            Re: B&H New York

            Hier ook alleen maar goede ervaringen met B&H NYC
            Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

            Comment


            • #7
              Re: B&H New York

              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              aha!! hier moet ik op inpikken:
              als je een Amerikaans staatsburger laat aankopen ter plaatse, worden dan de prijzen gehanteerd die op hun website worden aangegeven, of zijn dat hun aangepaste prijzen voor buitenlanders
              Ik zou namelijk graag een 7D body laten "overbrengen"...(kost op de site momenteel zo'n $1,699.95 of zo'n 1220€)
              Geen idee. Mijn vriend vertrok en kwam aan vanuit Nederland. Daar zijn ze wel iets gemakkelijker (denk ik) aan de douane. De prijs was diegene die ik op de site gezien had. Omdat hij ook nog veel materiaal kocht (camera, lens, ipod) kreeg ik er nog een B&W filter bij

              Al bij al was de prijs toch een serieus pak lager dan hier in Europa (heb vergeleken met al de grote winkels) en vooral vanwege de lage dollarkoers een meevaller.


              Als de douane het natuurlijk tegenhoudt dan kun je wel eens meer betalen vrees ik.

              Mvg

              Steven
              1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

              Comment

              Working...
              X