Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canvas plus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canvas plus

    Hoe kan ik kijken naar Canvas plus via iNDI digitaal?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Canvas plus

    Bij mij staat die op 789 (oftewel -1)

    Comment


    • #3
      Re: Canvas plus

      Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
      Bij mij staat die op 789 (oftewel -1)
      Ik lees dan: toegang geweigerd EN het gaat over een radiozender.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Canvas plus

        Met je ogen Theo.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Canvas plus

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Met je ogen Theo.
          Ja op mijn tv....
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Canvas plus

            Hier (Noorderkempen) ook digitale TV via INDI. Ketnet/Canvas plus via 789. Momenteel echter geen uitzending.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Canvas plus

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Hier (Noorderkempen) ook digitale TV via INDI. Ketnet/Canvas plus via 789. Momenteel echter geen uitzending.
              Hier lees ik op TV dan:

              E31 Waarschuwing, Toegang geweigerd.

              indi radio
              789 MC Francofo...
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Canvas plus

                Da's straf! Zul je misschien Indi moeten contacteren?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Canvas plus

                  ik zou ook gewoon direct contact opnemen met de helpdesk van Indi, daar moeten ze je toch kunnen helpen!
                  GO ON...BE A TIGER!!!

                  Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canvas plus

                    Je kan de volgorde van de zenders zelf aanpassen, dus het is niet zeker dat hij op 789 staat... Nu : veel nut heeft het wel niet van die volgorde aan te passen, want 1 update door telenet, en je mag terug herbeginnen...

                    Je kan ook gewoon eens kijken in het programma-overzicht van je Indi-box. Hier staat canvas+ ook op 789, maar dat hoeft dus niet zo te zijn...
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canvas plus

                      Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Je kan de volgorde van de zenders zelf aanpassen, dus het is niet zeker dat hij op 789 staat... Nu : veel nut heeft het wel niet van die volgorde aan te passen, want 1 update door telenet, en je mag terug herbeginnen...

                      Je kan ook gewoon eens kijken in het programma-overzicht van je Indi-box. Hier staat canvas+ ook op 789, maar dat hoeft dus niet zo te zijn...
                      Goeie tip...
                      één+ staat op... 790
                      canvas + op 791

                      Zaak opgelost
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canvas plus

                        Voilà, blij dat dit probleem van de baan is.

                        Maar dat je die 789 kunt veranderen (zoals Polleke suggereert), daar wist ik niks van. Volgens mij wordt dat zo door Indi bepaald, maar het hoeft niet in elk gewest hetzelfde kanaal te zijn.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canvas plus

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Voilà, blij dat dit probleem van de baan is.

                          Maar dat je die 789 kunt veranderen (zoals Polleke suggereert), daar wist ik niks van. Volgens mij wordt dat zo door Indi bepaald, maar het hoeft niet in elk gewest hetzelfde kanaal te zijn.
                          Dat is met een van de laatste updates nog in de INDI-tijd zo aangepast in de software van je HD-decoder. De initiële lijst komt inderdaad gewoon van INDI zelf.
                          Dus als je op de INDI-knop duwt, dan instellingen en Uw voorkeuren, dan heb je daar als derde topic : kanaal volgorde.
                          Daar kan je dus je kanalen aanpassen (maar daar kan je dus wel efkens bezig me zijn).
                          En zoals al gezegd : eigenlijk is het redelijk zinloos : Nu en dan doet telenet eens een update van de software van die HD-decoders, en dan mag je terug herbeginnen...
                          Groeten,

                          Polleke

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canvas plus

                            Aha! Blijf ik er best af.

                            Misschien een beetje off-topic, maar toch verwant:
                            Wij zijn al bij Indi vanaf het prille begin van digitale TV. Wij moesten onze vorige 100Hz Philips CRT vervangen op een bepaald ogenblik, en kozen toen voor een flatscreen (Sony Wega). Maar het beeld was zo teleurstellend (in vergelijking met die 100Hz) dat er iets moest gebeuren. Gelukkig, volgens onze verkoper, was Indi net bezig met in onze regio digitale TV te verdelen. We moesten ons wel een modem aanschaffen en zo'n plastic kaartje. DigiTV op zich was gratis. Die modem liet het binnen de twee jaar afweten, maar toen ik terug naar de verdeler ging, bleek het enige alternatief een digicorder te zijn (> €200.-) Maar toen bleek-ie in zijn achterkamer nog een andere (terug gebrachte) modem (weliswaar van een ander merk, Samsung ditmaal, ik denk dat de eerste Nokia was, maar ben niet zeker) te hebben, die ik "voor een prijsje" mocht hebben. M'n plastic kaartje past er nog steeds in. Er is me wel gezegd dat bij een volgende "modem-panne" ik toch naar een digicorder zal moeten upgraden.
                            We zien wel... TV-distributie en Indi (nu blijkbaar Telenet) via Infrax, telefoon bij Belgacom, gsm bij Proximus. In principe dus recht op "gratis" (for always ) digitale tv, maar onze installatie is veel te complex. TV komt namelijk binnen op een heel andere plaats dan telefoon (en internet). Die TV komt bovendien binnen op een versterker en verdeelsysteem, vanwaar afgetakt wordt naar:
                            - één digitale TV in de living + één (analoge) videorecorder
                            - één flatscreen (maar analoog) in de keuken
                            - één grote breedbeeld (CRT - analoog) in de slaapkamer
                            - één kleine CRT in de logeerkamer.

                            Een nachtmerrie dus voor een installateur. Zolang alles goed werkt, laten we het zoals het is. Maar mocht er ergens een kink in de kabel komen, o wee...
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X