Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pappenheimers benadelen de verliezende ploeg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pappenheimers benadelen de verliezende ploeg

    Het moet me toch even van het hart. Elke week zit ik mij een klein beetje op te jagen omdat de verliezende ploeg benadeeld wordt. Bij de tweede ronde mag de ploeg die laatst staat, de eerste vraag van 100 euro kiezen, om hen te "bevoordelen".

    Dit is dus wel dik een nadeel. Stel dat je aan de leiding staat en je drie brol topics hebt, waar je niks van kent. Als de twee eerste ploegen twee van die topics kiezen weet je perfect welk item je moet kiezen. De ploeg die als eerste moet kiezen heeft geen idee wat de anderen gaan doen.

    Het zal wel geen groot verschil maken, maar als eerste mogen kiezen is dus zeker geel voordeel. Bedankt om mijn frustraties te lezen

    -c

  • #2
    Re: Pappenheimers benadelen de verliezende ploeg

    In De Slimste Mens vond ik ook dat sommige kandidaten de verkeerde vragen kregen.
    Soms paste ze zo perfect (die vragen) dat ik dacht dat het doorgestoken kaart was.
    Maar wat me meer opvalt is en dat is mij stokpaardje als ik al die kwissen zie,
    is de beperkte algemene ontwikkeling alhoewel de toegang tot alle informatie
    nooit de oorzaak kan zijn, want die is véél toegankelijker en meer beschikbaar dan
    vroeger.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment

    Working...
    X