Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

    Hoi,

    Vanmorgen zat er weer zo'n kl**tzak met een flitsinstallatie in neutrale grijze wagen. Ik reed aan de overkant van de straat en hij stond dus links-diagonaal voor me geparkeerd, met z'n neus naar mijn neus gericht. Twas dus ene die in de omgekeerde richting ook flitst voor het verkeer die naar de wagen toerijd, niet traditioneel van achter geflitst dus

    Er reed een * witte jumper zonder ramen uitermate traag voor me - je weet wel, dat je niets kan zien voor je zonder ramen* aan 30/u, frustrerend als je 50/u mag rijden, ik wou inhalen en flits

    Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver ? Denk dat ik 60 reed.
    Als ik een boete in de bus krijg, weet iemand het mailadres waar ik evt de foto kan opvragen of versturen ze dit niet als je dit als bewijs vraagt?

    * kleine aanpassing om precies te zijn (en omdat hier al discussie over de leeftijd begon het was geen oud peeke, maar een uiterst trage witte jumper zonder ramen.
    je weet wel, van die jumpers die een firma zoeken maar niet vinden, treuzelen en heel de baan ophouden.
    Last edited by 2010; 26 januari 2010, 17:44.

  • #2
    Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Hoi,

    Vanmorgen zat er weer zo'n kl**tzak met een flitsinstallatie in neutrale grijze wagen. Ik reed aan de overkant van de straat en hij stond dus links-diagonaal voor me geparkeerd, met z'n neus dus naar mijn neus gericht. Twas dus ene die in de omgekeerde richting ook flitste voor het verkeer die naar de wagen rijd, niet traditioneel van achter geflitst

    Er reed een traag peeke voor me aan 30/u, frustrerend als je 50/u mag rijden en je op tijd op je werk moet zijn voor de tikklok, ik wou inhalen en flits

    Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver staat ? Denk dat ik 60 reed.
    Als ik een boete in de bus krijg, weet iemand het mailadres waar ik evt de foto kan opvragen of versturen ze dit niet als je dit als bewijs vraagt?

    Weer één of 2 dagen voor niets gewerkt, damn kl**tzakken!!!
    moto kopen
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

      "kl**tzak","oud peeke",...
      Ben je zo opgevoed?
      En wat betreft die overtreding; correct geflitst naar mijn mening.

      Groeten,
      Geert

      Comment


      • #4
        Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

        Als jij geflitst bent is dat niet omdat dat peeke te traag reed maar omdat jij te hard reed.
        Als je gehaast bent om naar uw werk te gaan, dan is dat omdat ge te laat vertokken bent.
        Als je inhaalt mag je de snelheid opvoeren tot de maximum toegelaten snelheid maar nooit erover.
        Als je betaalt kost het u 50€, vraag je de foto op dan moet het ook voorkomen en kost het u een veelvoud.
        Als ik mij baseer op uw ingesteldheid, dan hoop ik eigenlijk dat je de foto vraagt.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

          Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht

          Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver ?
          Nogal wiedes niet?

          Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
          Als ik een boete in de bus krijg, weet iemand het mailadres waar ik evt de foto kan opvragen of versturen ze dit niet als je dit als bewijs vraagt?
          Waarom zou je dit willen doen? Opvragen ervan kost gewoon meer geld, en je strijdt niet af dat je te snel reed...

          Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
          Denk dat ik 60 reed.
          Weer één of 2 dagen voor niets gewerkt, damn kl**tzakken!!!
          Boete bedraagt dan max 50€ dus 1 dag droog brood eten zal de schade toch wel dekken zeker? Tja aangenaam is het niet maar ik zou er niet van wakker liggen. Wil hier zeker de moraalridder niet uithangen gezien ik zelf een eerder 'sportieve' chauffeur ben, maar elders gaan uithuilen als ik een boete krijg? Nee bedankt!

          Comment


          • #6
            Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

            Geflitst om te snel rijden ?
            Iedere uitleg is eigenlijk overbodig.
            De kl..zak in de bewuste flitswagen is maar een mens die zijn werk doet die hem werd opgedragen.
            Zijn zijn oversten zijn dan kl..zakken? Neen, zij oefenen de controle uit op naleving van het verkeersregelement die werd opgelegd door de overheid.
            En de overheid: dat zijn wij allemaal...
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als jij geflitst bent is dat niet omdat dat peeke te traag reed maar omdat jij te hard reed.
              Als je gehaast bent om naar uw werk te gaan, dan is dat omdat ge te laat vertokken bent.
              Als je inhaalt mag je de snelheid opvoeren tot de maximum toegelaten snelheid maar nooit erover.
              Als je betaalt kost het u 50€, vraag je de foto op dan moet het ook voorkomen en kost het u een veelvoud.
              Als ik mij baseer op uw ingesteldheid, dan hoop ik eigenlijk dat je de foto vraagt.
              leedvermaak is toch je favoriete ingesteldheid ...
              moraalridder en dat je heiliger bent dan de paus weten we ook wel...

              kan je dat eens vanuit de TS standpunt zien...?

              Comment


              • #8
                Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                En de overheid: dat zijn wij allemaal...
                Wij zijn onderdanen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                  Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                  leedvermaak is toch je favoriete ingesteldheid ...
                  moraalridder en dat je heiliger bent dan de paus weten we ook wel...
                  kan je dat eens vanuit de TS standpunt zien...?
                  Wat heeft dit met leedvermaak te maken?
                  Ge maakt een fout en hebt de pech dat ze u pakken ... ge betaalt.
                  Wil je niet betalen, dan zorg je ervoor dat je geen fout maakt.
                  Nu ja, iedereen maakt al eens een fout en dus iedereen riskeert ooit eens een boete te hebben.
                  Niemand verplicht u harder te rijden dan toegelaten, ook om in te halen is dat verboden en dat moet iedere bezitter van een rijbewijs weten.
                  Als ik morgen een boete krijg omdat ik te hard reed, dan zal ik ook eens in mezelf vloeken. Maar de fout ligt dan bij mezelf en je zal daar geen topic over vinden waarin ik de flik of het oud peeke beschuldig van mijn fout.
                  Trouwens valt 60 i.p.v. 50 nog steeds binnen de lichte overtredingen (na correctie) waar je 50€ voor betaalt ... ik denk dat veel overtreders een gat in de lucht zouden springen als ze "maar" 50€ moeten betalen.
                  Trouwens is het nog niet omdat ge geflitst bent dat ge ook een boete krijgt ... misschien pakken ze enkel de ergste overtreders eruit of is de foto mislukt. Wie zal het zeggen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Wat heeft dit met leedvermaak te maken?
                    Als ik morgen een boete krijg omdat ik te hard reed, dan zal ik ook eens in mezelf vloeken. Maar de fout ligt dan bij mezelf en je zal daar geen topic over vinden waarin ik de flik of het oud peeke beschuldig van mijn fout.
                    daarin verschillen nu eenmaal mensen, maar je zal ook vloeken.
                    wel, de de TS wil ventileren via het forum....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Als jij geflitst bent is dat niet omdat dat peeke te traag reed maar omdat jij te hard reed.
                      Als je gehaast bent om naar uw werk te gaan, dan is dat omdat ge te laat vertokken bent.
                      Als je inhaalt mag je de snelheid opvoeren tot de maximum toegelaten snelheid maar nooit erover.
                      Als je betaalt kost het u 50€, vraag je de foto op dan moet het ook voorkomen en kost het u een veelvoud.
                      Als ik mij baseer op uw ingesteldheid, dan hoop ik eigenlijk dat je de foto vraagt.
                      Als iedereen 50 rijdt (en geen 30) waar er 50 kan en mag gereden worden, 70 - en geen 50 of 60 -rijdt als er 70 kan en mag gereden worden enz, zou alles al een stuk vlotter verlopen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                        Dat hij ventileert wat hij wil/kan, hij heeft gewoon pech gehad.

                        Ik heb het ook voorgehad dat een 'nieuwe-belg' gewoon in het midden van de weg stopte omdat hij vond dat hij een praatje moest slaan met iemand op het voetpad.
                        Ik ben hem voorbij gestoken en heb eens goed gas gegeven.. 50m later.. FLITS... erop.
                        ok, ik reed te hard en had pech. Die kerel die daar het verkeer tegen houdt die loopt minder
                        kans op een boete he, want dan moeten ze buitenkomen om mensen te pakken.

                        Ik lees zo'n topics altijd graag.. en altijd is het net alsof ze hun aller eerste keer eens te
                        hard reden.
                        Als we alles nu eens relativeren en eens gaan kijken van de hoeveel keer dat we effectief
                        te hard rijden ook inderdaad geflitst worden den ik dat ons verhaal hier al heel wat minder zal worden.
                        Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                          Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                          Dat hij ventileert wat hij wil/kan, hij heeft gewoon pech gehad.

                          Ik heb het ook voorgehad dat een 'nieuwe-belg' gewoon in het midden van de weg stopte omdat hij vond dat hij een praatje moest slaan met iemand op het voetpad.
                          Ik ben hem voorbij gestoken en heb eens goed gas gegeven.. 50m later.. FLITS... erop.
                          ok, ik reed te hard en had pech. Die kerel die daar het verkeer tegen houdt die loopt minder
                          kans op een boete he, want dan moeten ze buitenkomen om mensen te pakken.

                          Ik lees zo'n topics altijd graag.. en altijd is het net alsof ze hun aller eerste keer eens te
                          hard reden.
                          Als we alles nu eens relativeren en eens gaan kijken van de hoeveel keer dat we effectief
                          te hard rijden ook inderdaad geflitst worden den ik dat ons verhaal hier al heel wat minder zal worden.
                          zie je ...nu ben je ook aan 't ventileren...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                            Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                            Als iedereen 50 rijdt (en geen 30) waar er 50 kan en mag gereden worden, 70 - en geen 50 of 60 -rijdt als er 70 kan en mag gereden worden enz, zou alles al een stuk vlotter verlopen.
                            Rij dan maar nooit achter een vrachtwagen, die mogen maar 60.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

                              Wie zijn g*t verbrandt moet op de blaren zitten !
                              Wie een fout(je) maakt en wordt betrapt moet boeten. Zo simpel is dat.

                              Comment

                              Working...
                              X