Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paswoord op site zetten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • paswoord op site zetten

    Hallo

    Ik zou graag een paswoord kunnen inbouwen in mijn site.
    Ik heb al eens iets gevonden, maar als ik dan een verkeerd paswoord ingaf, kwam de 'beveiligde' pagina toch, en dat is natuurlijk niet de bedoeling

    Op dit moment heb ik het niet echt nodig, dus geld er aanuitgeven ga ik niet doen (er bestaan programma's voor blijkbaar). Maar ik zou het graag kunnen als ik het wel 'nodig' heb (vermoedelijk over enkele maanden wel nuttig).

    alvast bedankt als iemand het kent/kan!!

    tyrr
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

  • #2
    Re: paswoord op site zetten

    Welke webserver gebruik je? In het geval van apache kan je hier eens kijken:
    http://bignosebird.com/apache/a10.shtml

    -c

    Comment


    • #3
      Re: paswoord op site zetten

      Ga je dit in PHP doen? Via HTML valt die paswoord redelijk makkelijk te hacken.

      Via PHP is dit veiliger te doen, 1000'en scripts op internet te vinden
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: paswoord op site zetten

        De .htaccess -methode zal wel de gemakkelijkste, goedkoopste en redelijk betrouwbaarste methode zijn.

        Ik gebruik deze ook regelmatig.
        - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

        Comment


        • #5
          Re: paswoord op site zetten

          Het is wel waar dat er paswoordlijsten bestaan om een brute force attack the doen op zulke sites, maar je moet dus iets moeilijks nemen

          Comment


          • #6
            Re: paswoord op site zetten

            tis niet dat er zo een gevoelige info moet opkomen hoor
            tis vooral voor uitwisseling van bestanden voor school. Sommige hebben blijkbaar de slechte gewoonte om mail te verwijderen zonder de bijlage op te slaan, of hun bestand niet snel genoeg op te halen als ik iets als yousendit of rapidshare gebruik. Niet iedereen moet dit kunnen zien, maar als er iemand echt de noodzaak zou hebben om dat te kraken is het geen ramp. Maar dus toch best php proberen
            ik zit trouwens bij one.com (zie ook draadje bij algemeen van een kleine maand terug)
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment

            Working...
            X