Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miyani

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Miyani

    Even eens geen witte achtergrond genomen, om zachtere sfeer te creëren.

    Last edited by Josv; 29 april 2010, 15:52.
    Jos
    Site

  • #2
    Re: Miyani

    De kleuren zijn wel mooi zacht, maar wat was de bedoeling?
    Voor reclamedoeleinden - is de naam onvoldoende zichtbaar...

    Comment


    • #3
      Re: Miyani

      Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
      Voor reclamedoeleinden - is de naam onvoldoende zichtbaar...
      niet mee eens, de letters horen niet op te vallen, anders had de fabrikant de letters wel groter op het flesje gezet.
      de vorm van het flesje is hier de herkenbaarheid.
      vind het mooi zo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Miyani

        ALLES IMHO!

        ik had het flesje ook graag meer rechts in beeld gezien (i.p.v. links) dan zou de compo beter kloppen.

        Comment


        • #5
          Re: Miyani

          Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
          ALLES IMHO!

          ik had het flesje ook graag meer rechts in beeld gezien (i.p.v. links) dan zou de compo beter kloppen.
          persoonlijk denk ik dat afhankelijk is van linker en rechterhelft van hersengedeelte.
          Ik ben volledig 100% linkshandig, getest op 100%, vandaar dat ik het voorwerp meer naar links plaats.

          Comp is wordt toch merendeels bepaald door de gulde snede (1/3) of dit nu links of rechts is ???

          maar toch hartelijk dank voor de pos. reactie
          Jos
          Site

          Comment


          • #6
            Re: Miyani

            Zo bedoelde ik het niet helemaal - ik zal het proberen uit te leggen:
            Ik zou in dit geval op 2/3 hebben geplaatst en niet op 1/3 aangezien er (beweeg)ruimte nodig is voor het spuitje. Het flesje 'kijkt' naar links maar daar is geen ruimte - die is rechts.
            Ook als je de gedachtegang voortzet - 'je opent het flesje - spuit het parfum' - dan spuit die nu tegen de linkerkader. Als het spuitje gedraaid was naar rechts of als het flesje dicht was - dan was al dit niet van toepassing.

            Ik hoop dat ik duidelijk ben, het is misschien vergezocht, maar zo heb ik het geleerd...

            Comment


            • #7
              Re: Miyani

              Zal ook mijn gedacht maar geven,

              ik zou als achtergrond met een degradé werken, onderaan iets donkerder dan wat je nu hebt, om bovenaan in wit te eindigen, het flesje niet op de klassieke gulden-snede lijn maar er van de ene of andere kant wat naast, dan valt het eerder op dan wanneer je een klassiek verwachtingspatroon volgt.

              het is maar een idee maar ik ben zeker dat het werkt !

              frans
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Miyani

                Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk bericht
                Zo bedoelde ik het niet helemaal - ik zal het proberen uit te leggen:
                Ik zou in dit geval op 2/3 hebben geplaatst en niet op 1/3 aangezien er (beweeg)ruimte nodig is voor het spuitje. Het flesje 'kijkt' naar links maar daar is geen ruimte - die is rechts.
                Ook als je de gedachtegang voortzet - 'je opent het flesje - spuit het parfum' - dan spuit die nu tegen de linkerkader. Als het spuitje gedraaid was naar rechts of als het flesje dicht was - dan was al dit niet van toepassing.
                mee eens als.....er spray zichtbaar was.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Miyani

                  De kleuren zijn inderdaad zacht, maar ... het flesje zou toch mooi verticaal moeten staan. Nu helt het net een beetje naar rechts.
                  Naar mijn gevoel zou het 'spuit-openingetje' in deze compo ook beter naar rechts wijzen.
                  Guy
                  www.guydewestelinckfotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Miyani

                    Leuke fotografie.
                    Grt,
                    Hexagon

                    Comment


                    • #11
                      Re: Miyani

                      Knap gedaan en mooie kleuren
                      Groetjes Hilde
                      http://hildeg.smugmug.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Miyani

                        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        mee eens als.....er spray zichtbaar was.
                        grt,bouk.
                        Huh? I.v.m. kijkrichting van modellen hou je daar toch ook rekening mee, al komen er geen laserstralen uit de ogen geschoten

                        IMHO ging 'k zelf toch een paar dingen aanpassen:
                        Het flesje helt inderdaad een paar graden naar rechts wat storend is, tenzij dit te maken heeft met de helling van de rechtehersenhelft tov de linkerhand Ofwel rechtzetten ofwel het flesje nog veel meer laten hellen.
                        De achtergrond is iets te egaal; een opstaande ovale spotbelichting achter het produkt zou een mooie extra zijn. Ook de vaalbeige kleur van de achtergrond is langs geen kanten te rijmen met het loungy fluoblauw op het flesje.
                        Een reflecterende ondergrond waarop een afgesneden reflectie staat vind 'k nodeloze beeldvulling.
                        Een belichting van achter door (of zelfs onder) het flesje ging een leuke glow veroorzaken...

                        Cheers.
                        F.

                        Comment

                        Working...
                        X