Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

    Onze favoriete trouwe Perro is vanmiddag gestorven...
    Vanmorgen had hij weer hartproblemen en heb ik hem direkt naar de dierenarts gebracht. Hij kreeg daar direkt de nodige medikatie en werd opgenomen voor een tijdje.
    Vanmiddag kregen we het bericht dat hij het niet gehaald had., en hij was slechts 10,5 jaar

    Het is triestig, zo'n trouw dier; hij was de meest aanhankelijke hond die we ooit hadden.
    Wij zijn er erg down en ondersteboven van; een groot verlies.
    Mijn honden waren eigenlijk een stukske van mijn leven; ging er heel veel mee wandelen, foto's maken, reisden steeds mee naar Zuid-Frankrijk en zoveel andere dingen.
    Zij waren eigenlijk meer huisgenoten dan huisdieren...
    Onze Sam zoekt Perro nu, ook hij is de kluts kwijt (Sam groeide op onder de hoede van Perro).
    Wij hielden ontzettend veel van die diertjes, maar Perro had toch dat streepje voor.
    We gaan hem missen, zeker weten...

    mvg,

    Roland
    hier zijn foto:
    Last edited by Roland Cuypers; 24 januari 2010, 18:37.

  • #2
    Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

    zoiets is natuurlijk zwaar balen!!!
    eigenlijk weet ik niet goed wat zeggen,buiten jullie sterkte te wensen!
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

      Heel trist om een trouwe viervoeter-vriend te moeten afgeven en ik kan er van meespreken. Je hebt gelukkig nog eentje als troost maar zoals je schrijft mist hij zijn vriend ook. Veel sterkte en misschien na een tijdje uitkijken naar een nieuw maatje voor Sam en voor jullie.
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

        Sterkte! Als je zo nauw verbonden met je huisdier, dan is het net of een beetje van jezelf gestorven is.

        Comment


        • #5
          Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

          Dat zag er inderdaad een schatje uit.
          Sterkte bij dit verlies.

          Comment


          • #6
            Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

            Veel sterkte met het verlies van uw hondje
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

              Een hond 'afgeven' is nooit plezant (heb er al 2 moeten afgeven, weet dus hoe het voelt...) maar gedenk de mooie momenten!! Veel sterkte!

              Grtz,Fabienne
              Het wonder is niet door de lucht vliegen of over water lopen, maar te wandelen op de aarde.
              BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
              The name of the game is to fill the frame!
              http://Fabke.fotopic.net

              Comment


              • #8
                Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                Veel sterkte met het verlies van een trouwe vriend.
                Zelf heb ik in 2004 mijn eerste hond een Cavalier King Charles Spaniel (Noah) moeten laten inslapen, hij was maar twee jaar oud.
                2004 was voor ons een rampjaar, mijn vader, schoonvader, schoonmoeder en mijn hond stierven dat jaar, bovendien kwam ik dat jaar thuis te zitten met een beroepsziekte.
                Ook in 2009 moest ik mijn trouwe Engels Setter (Dayco) laten inslapen hij had een hersentumor, hij was slechts vier jaar oud maar al wat een mens kan krijgen kan bij een dier ook voorkomen.
                Het was een zeer aanhankelijke hond die zelfs als hij lag te slapen en je zei kusje als een dolle hond rechtveerde om een kusje te geven.
                Het was bovendien een zeer hevige hond en toen hij insliep was het net alsof we geen honden meer hadden zo stil was het toen.
                Ik heb nu nog twee honden een Cavalier King Charles Spaniel, onze Seppe van 7 jaar oud en onze Engels Setter onze Elias van 4 jaar.
                Ik hoop dat die twee zeer oud mogen worden.
                D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                Comment


                • #9
                  Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                  Heb hier ook twee trouwe honden lopen, Roland, en heb er al vroeger eentje verloren ... weet hoe hard dat is. Een heel oprechte "veel sterkte" toegewenst dus ...
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                    Veel sterkte Roland.
                    David Leemans
                    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                      Vreselijk, ik wens je veel sterkte. Het verdriet bij het verlies van een huisdier valt niet te onderschatten.

                      Prachtige foto trouwens...!
                      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                        Innige deelneming

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                          Hallo Roland,

                          Wat een triestig nieuws, dit is net zoals het verliezen van een familielid want zo'n hond maakt toch ook deel uit van de familie, he! Heel veel sterkte voor jullie allemaal tijdens deze moeilijke periode. En wat was Perro toch een mooi hond! Ik vind van die teckels wel erg mooi, mijn moeder haar beste vriendin in Belgie heeft zo eentje maar in't zwart en dat is ook zo'n lief ding.

                          Veel moed en sterkte!
                          Groetjes,
                          Ann

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                            Ik kan mij inbeelden wat jij nu voelt.....
                            Heb ook enkele maanden geleden de zelfde ervaring meegemaakt.
                            Sterkte!

                            Comment


                            • #15
                              Re: 2010 : een slechte start want onze Perro is gestorven...

                              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                              Ik kan mij inbeelden wat jij nu voelt.....
                              Heb ook enkele maanden geleden de zelfde ervaring meegemaakt.
                              Sterkte!
                              Dieren zijn een stuk van mijn leven (geweest).
                              Zelf heb ik nooit huisdieren gehad de laatste 30 jaar.
                              En nu ga ik iets "idioots" zeggen: ik begin er niet aan juist omwille van het feit
                              als er iets ernstigs mee zou gebeuren. Het is een keuze.
                              Ik bedoel eigenlijk dat ik er niet zou tegen kunnen...
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X