Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotomaatje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotomaatje

    Hallo

    even een klein vraagje
    een paar dagen geleden heb ik is op het forum van zoom.nl gekeken en kwam erachter dat er best wel een aantal mensen opzoek zijn naar een foto maatje.
    nou kon ik het op dit forum zo snel niet vinden, kijk ik er overheen of bestaat zo iets nog niet op dit forum.

    mvg

    Dre
    Last edited by drekepeke; 25 januari 2010, 10:18.
    Canon eos 7D

  • #2
    Re: Fotomaatje

    Je zit hier op BelgiumDigital... Bij een onderverdeling voor het magazine SHOOT; niet ZOOM.nl

    Dus ik denk dat je verkeerd zit. Misschien eens kijken om de site van zoom.nl?
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Fotomaatje

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
      Je zit hier op BelgiumDigital... Bij een onderverdeling voor het magazine SHOOT; niet ZOOM.nl

      Dus ik denk dat je verkeerd zit. Misschien eens kijken om de site van zoom.nl?
      Ik denk dat de TS bedoeld dat hij dit gezien heeft op zoom en dat hij hier ook zoiets zoekt

      Dus moet hij niet gaan zoeken op zoom
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Fotomaatje

        dat is inderdaad wat ik bedoelde

        denk alleen dat ik het berichtje op de verkeerde plek heb gezet.
        misschien meer iets voor de algemene discussie.

        anyway, weet iemand of zoiets al bestaat op dit forum ?
        misschien is het wel een idee ?

        Groete

        Dre
        Canon eos 7D

        Comment


        • #5
          Re: Fotomaatje

          Ik vind het in elk geval een leuk idee!
          Mss een berichtje naar de mods sturen, dan kunnen ze dit in het meest gepaste topic zetten. En ook mss even vermelden hoe het op zoom.nl in zijn werk ging. Jezelf voorstellen adhv regio, soort fotografie, leeftijd, materiaal ofzo?

          Comment


          • #6
            Re: Fotomaatje

            Ja, lijkt mee ook een goed idee, er altijd alleen op uittreken is ook niet alles he ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Fotomaatje

              [Mod RF] topic verplaatst naar Algemeen.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Fotomaatje

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes



                Ik denk dat de TS bedoeld dat hij dit gezien heeft op zoom en dat hij hier ook zoiets zoekt

                Dus moet hij niet gaan zoeken op zoom
                Aha Ik dacht dat hij gemist was van magazine. Duidelijker nu
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Fotomaatje

                  zou zoiets niet in te passen zijn onder 'waarheen vandaag'?
                  lijkt me wel een leuk idee
                  hoe meer f**k hoe meer vreugd

                  **=ol

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotomaatje

                    Lijkt mij een prima plan.
                    misschien is een beheerder vragen om dit als rubriek in het forum op te nemen
                    hierin zou je dan misschien nog een verdeling kunnen maken van verschillende locaties etc. zodat mensen zich niet helemaal lam zoeken. als het je wat lijkt dan hoor ik het wel.

                    Groete

                    Dre
                    Canon eos 7D

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotomaatje

                      Lijkt me goed idee.
                      Woon je rond antwerpen, pm maar


                      Glenn
                      Mijn site...
                      vandaelefotografie.be
                      * BD0916BE *

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotomaatje

                        Het is maar wat je in de buurt noemt, ik kom zelf uit Breda en heb geen rijbewijs
                        Canon eos 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotomaatje

                          Ja, dat zou ik ook wel leuk vinden.
                          Iemand om zo nu en dan eens ergens fotokes te gaan nemen, ideen uitwisselen, beetje discuseren en om de beurt eens rijden.

                          Ik ben geregistreerd op een fietsforum en daar hebben ze ook zo'n rubriekje. "op zoek naar een bikepartner" noemt het daar.
                          Je kan er een topic starten met de vraag wie er met je op stap wil uit welke streek.

                          Spijtig, maar breda is te ver voor mij.

                          Groetjes
                          Canon 7D met een paar lensjes, statief en een flitser.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotomaatje

                            Tot enkele jaren terug kon elke gebruiker via een specifieke Google-map aan de hand van zo'n 'prikkertje' hun locatie laten weten aan de anderen. Wegens onbekende redenen is dat systeem afgevoerd.

                            'k zou het herinvoeren van dergelijk systeem wel zien zitten, zeker als we aan de hand van enkele vermelde termen de specifieke soort fotografie kunnen achterhalen.
                            Desnoods los van de website/forum structuur.

                            Sceptici zouden hun prikkertje kunnen zetten ter hoogte van het dorpscentrum. Een waslijst aan L-lenzen in de handtekening én een exacte locatie is misschien niet aangewezen, je weet nooit wie meeleest

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotomaatje

                              Lijkt me inderdaad wel een leuk idee. Je kunt natuurlijk ook wel altijd terecht bij een
                              fotoclub of iets dergelijks, maar daar is het me toch vaak te druk en te rumoerig en soms
                              te veel op prestige gericht, terwijl je er met zo'n maatje een middagje kan op uittrekken
                              en wat van ideeën uitwisselen en dergelijks. Good call.

                              Comment

                              Working...
                              X